AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #1 Skrevet 8. januar 2019 Jeg kunne tenkt meg en mer fleksibel jobb. Jeg er utdannet sykepleier. Jeg kan gjerne jobbe ulike vakter, men jeg ønsker å kunne planlegge min fremtid. Dvs. at en vanlig turnusjobb hvor turnusen endres hele tiden er for rigid for meg. Jeg har sett mye på finn.no de siste par årene for å se etter andre stillinger, men de fleste innebærer turnus, lite fleksibilitet. Derfor har jeg lurt på om jeg skal bli ekstavakt. Jeg har sett at noen lyser ut at en kan selv sette opp turnus også blir man utplassert ulike steder. Det er kanskje ikke drømmejobben, men det er hvertfall mer fleksibelt. Men så har jeg også (for en stund siden) lest om steder som tilbyr hjemmehjelp, hjemmesykepleie, hjelp til praktiske gjøremål ol. Tenker kanskje det kunne vært interessant. Jeg må ikke nødvendigvis være "sykepleier" i jobben. Men hva heter disse bedriftene? Anonymkode: 4c129...7bf
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Jeg er veldig nysgjerrig på det samme. Er sykepleier og ønsker meg en mer fleksibel hverdag. Har jobbet turnus noen år på sykehus, men har nå en pause på max 6 måneder for å tenke meg om. Må finne ut hva slags jobb jeg skal satse på videre. Har to barn i barnehagealder. Anonymkode: 455f2...f8d
Gjest 007_008_007 Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne tenkt meg en mer fleksibel jobb. Jeg er utdannet sykepleier. Jeg kan gjerne jobbe ulike vakter, men jeg ønsker å kunne planlegge min fremtid. Dvs. at en vanlig turnusjobb hvor turnusen endres hele tiden er for rigid for meg. Jeg har sett mye på finn.no de siste par årene for å se etter andre stillinger, men de fleste innebærer turnus, lite fleksibilitet. Derfor har jeg lurt på om jeg skal bli ekstavakt. Jeg har sett at noen lyser ut at en kan selv sette opp turnus også blir man utplassert ulike steder. Det er kanskje ikke drømmejobben, men det er hvertfall mer fleksibelt. Men så har jeg også (for en stund siden) lest om steder som tilbyr hjemmehjelp, hjemmesykepleie, hjelp til praktiske gjøremål ol. Tenker kanskje det kunne vært interessant. Jeg må ikke nødvendigvis være "sykepleier" i jobben. Men hva heter disse bedriftene? Anonymkode: 4c129...7bf Unicare er det første som dukker opp i hodet mitt.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Bare husk på at disse bedriftene skjærer ned på lønna til de ansatte for at eierne skal få et overskudd. Du vil få bedre betingelser i offentlig virksomhet. Anonymkode: c3750...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå