Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg bor ikke sammen kjæresten min, men vi er sammen hver dag. overnatter og slikt men ikke hver natt. veldig avhengige av hverandre..

så idag skulle han kjøre meg på skolen fordi jeg hadde frist idag til å levere en oppgave. avgjørende oppgave. han ringte og sa at han var syk og følte seg elendig og orket ikke, måtte holde sengen

så senere får jeg en sms om at han skulle på legevakta med søstra si, og at kameraten hans skulle bli med...

ja nå sitter han der, har nok sittet der ganske mange timer...

jeg blir rett og slett irritert jeg..... jeg fikk ikke levert oppgaven min fordi jeg hadde ingen til å kjøre meg dit, derav rakk jeg det ikke! fristen har gått ut... det var det!! har brukt dagevis på den oppgaven!!

han "orket" ikke være med meg, men han hadde ork til å dra på legevakta med søstra si som er forkjøla....

og mens han sitter der og venter gidder han ikke gi lyd fra seg og mener jeg er egoistisk!

hallo jeg mener, hvos han var så dårlig hvordan kan han sitte der da? da kunne andre tatt seg av den oppgaven...eller han kunne bedt meg kjørt eller vært med..

er jeg på jordet????

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Tror nok jeg hadde blitt en smule irritert om han hadde vært for dårlig til å kjøre meg, men frisk nok til å bli med søsteren......

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk du ikke levert oppgaven?? Hva med buss? Taxi om nødvendig? Så avhengig kan du vel ikke være??

At han ble med søsteren på legevakten var en ting, men at du er så hjelpeløs at du ikke får levert en skoleoppgave fordi du ikke blir kjørt synes jeg høres ut som er hovedproblemet ditt.

Skrevet

Sikker på at ikke han på legevakta med søstera si og kompisen sin fordi han er dårlig da?

Du kjenner ingen andre enn kjæresten som kunne fikset for deg så du fikk levert oppgaven eller?

Hvordan kommer du deg på skolen når han ikke kjører deg da? Alle kan vi oppleve at noe kommer i veien så vi ikke får holdt våre avtaler.

Kanskje søsteren hans er blitt verre av forkjølelsen? Er ikke så mange som reiser på legevakten pga forkjølelse.

Det er menneskelig å feile, jeg personlig synes ikke dette var så mye å hisse seg opp over. Det er bare bagateller i den store og hele sammenhengen.

Skrevet

er jeg på jordet????

Ja jeg syns det.

Din oppgave å få oppgaven levert, går ikke ann å skylde på "ja men kjæresten min kjørte meg ikke selvom han hadde lovet det" det er da du som må finne en annen måte å få det gjort på. Gått til toget, bussen eller tatt en taxi til nærmeste togstasjon eller bussplass.

Du sier ikke noe om hvor mye senere han kjørte henne til legen, mulig han følte seg bedre da. Når jeg er syk er det altid på morningen og kvelden jeg er værst.

I min bok så er det viktigere å få søsken til legen enn å kjøre kjæresten til skolen.

Gjest Anonymous
Skrevet

en time senere dro han med henne.... han virker da ikke så syk nå og nå er det kveld!!!!!!

grunnen til at han skulle kjøre meg var fordi jeg hadde null kontanter og var alene hjemme....

Gjest Anonymous
Skrevet

Taxier tar kort...

Du kan ikke ha hatt så lyst til å levere, for da hadde du nok funnet en løsning. Eller hva?

Hva med å gå til minibank, eller be en taxi stoppe ved en minibank? Ta ut penger i kiosk?

Gjest Anonymous
Skrevet
Fikk du ikke levert oppgaven?? Hva med buss? Taxi om nødvendig? Så avhengig kan du vel ikke være??

At han ble med søsteren på legevakten var en ting, men at du er så hjelpeløs at du ikke får levert en skoleoppgave fordi du ikke blir kjørt synes jeg høres ut som er hovedproblemet ditt.

Enig med denne jeg!

Skrevet

Ja,du burde funnet deg andre måter å få levert oppgaven på når han ikke kunne.

MEN.Ja,jeg hadde også reagert på at han plutselig var bedre rett etterpå.Da virker det litt som han ikke giddet,mer enn at han var for syk.

Men du burde funnet deg måter.

Gjest lilletroll
Skrevet

Enig med denne jeg!

Jeg også

Skrevet
Ja,du burde funnet deg andre måter å få levert oppgaven på når han ikke kunne.

MEN.Ja,jeg hadde også reagert på at han plutselig var bedre rett etterpå.Da virker det litt som han ikke giddet,mer enn at han var for syk.

Men du burde funnet deg måter.

:Nikke:

Gjest Madam Felle
Skrevet

:Nikke:

Gjest gjesta
Skrevet

Han følte seg ikke bare bedre senere da?

Jeg hadde blitt skuffa... Når noe som er så viktig for meg. Hadde jeg følt meg elendig hadde jeg kjørt typen min hvis han måtte noe viktig, for det er det man gjør for den man elsker..

Gjest Anonymous
Skrevet

Idiotisk å legge skylden på andre for at DU ikke fikk levert. Ikke akkurat en god egenskap å skilte med overfor en arbeidsgiver... Begynn å ta ansvar for ditt eget liv!

Gjest gjesta
Skrevet
Idiotisk å legge skylden på andre for at DU ikke fikk levert. Ikke akkurat en god egenskap å skilte med overfor en arbeidsgiver... Begynn å ta ansvar for ditt eget liv!

Det går ann å være der for kjæresten og kjøre henne selvom han er litt syk.

Skrevet

Jeg synes det er direkte tåpelig av deg å skylde på han for at du ikke fikk levert oppgaven din. Det er din oppgave, og dermed ditt ansvar å levere den! Unnasluntring??

Samtidig er jeg enig med deg i at det ikke er rett av han å ikke ha tid til deg, men ha tid til søsteren sin. Er han for syk til å være sammen med deg, så er han for syk til å være sammen med søstra også. Der har han prioriteringsproblemer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...