AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Vi har enkelt og greit en arbeidsmiljø/trivsels undersøkelse som går en gang i måneden på jobben. Vi svarer på den anonymt og svarene våres leses blandt annet av CEO og andre store sjefer i bedriften. Jeg er en av de som har jobbet en lang stund i bedriften, og den avdelingen jeg jobber i nå suger med tanke på lederne våres og en del andre ting. I undersøkelsen går jeg litt kraftig ut mot HR og lederne mine (Ingen hemmelighet at lederne suger i den avdelingen). Så nå fikk jeg en del svar av en sjef som er enda over sjefen min og han er satt til å forbedre hele avdelingen. Han vil gjerne ta en prat med meg face2face! Vil det lønne seg å bryte anonymiteten min? Hva hadde du gjort? Anonymkode: 65258...c6e
SunnivaOslo Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Ja du må jo stå for det du mener? Hvis ikke så kan du ikke klage heller.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Men er ikke anonymiteten din "brutt" uansett, nå da, sjefen skjønner tydeligvis at det er du som har sendt inn den besvarelsen? Ellers tror jeg det kan være lurt å stå for det du har skrevet. Når du blir innkalt til en samtale betyr det forhåpentligvis at dette er noe de vil ta tak i. Anonymkode: 683dc...6d2 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 Bare hold deg saklig, det er det viktigste. Anonymkode: b1e16...538 1
Gjest padawan Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 Har flere svart som deg i din avdeling er det nok grunnen til at dette tas tak i fra ledelsen. De hadde ikke tatt tak i det på grunn av en eller annen misfornøyd ansatt (satt litt på spissen). Nå som ting er som de har blitt synes jeg du skal være ærlig. De prioriterer tross alt å ta tak i det så nå har du muligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå