coktail Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Jeg danser med deg på vårt stuegolv Du skal egentlig sove, klokka er jo nærmere tolv Du graver ditt hode ned i skulderen min mens vi danser til Byssan lull, som er vuggesangen din Følelsen du gir meg når du i rundt meg tar er dyptgående, og jeg på livet har funnet svar Meningen med livet er å danse med deg til midnatt Kjenne nærheten, tryggheten og se smilet ditt, min uerstattelige skatt Vi danser til du nesten sovner i mine armer At du vil danse med mammaen din, det hjertet mitt varmer Føttene mine sovner sammen med deg, jeg må bære deg i seng Jeg ser på deg mens du sover, og drømmer om at vi en dag skal danse i en blomstereng Jeg har gitt deg hele mitt hjerte, og litt til Du må gjerne bruke meg, når du i livet har gått deg vill Jeg vil veilede, hjelpe, tørke dine tårer og plastre dine sår Uansett om du er fem eller sekstito år Når tiden går mindre tid med deg jeg får Etter hvert du danse med noen andre må Kanskje det er din mann, eller dine egne små Slik livet er laget, så må jeg en dag reise bort til himmelens store hvite port Jeg håper virkelig du får det livet du fortjener Med lykke, støtte, kjærlighet og at du tør å stå opp for hva du mener. Kjærligheten min for deg, må du aldri glemme den må du i ditt hjerte og sinn, for alltid gjemme 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Haha. Er dette en form for ironi? Anonymkode: d5310...e48
coktail Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha. Er dette en form for ironi? Anonymkode: d5310...e48 Hva syns du er ironisk? 😛
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, coktail said: Hva syns du er ironisk? 😛 Det var bare så himla dårlig. Om det er meningen at man skal le, liksom? Anonymkode: d5310...e48
coktail Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2019 Jeg setter pris på din ærlige tilbakemelding
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 Fint dikt @coktail Anonymkode: bfcc7...dbb
coktail Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fint dikt @coktail Anonymkode: bfcc7...dbb Tusen takk ❤️ Koselig med en positiv tilbakemelding 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå