AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Fins det her i Norge? Eller grupper på Facebook? Et sted man kan komme med spørsmål, få info, osv. Bare funnet utenlandske nettsider. På forhånd takk. Anonymkode: 49058...e5f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Ja det finnes både forum og mange fine Facebook grupper men jeg nekter å poste det her for det finnes rasister på dette forumet som bare skal inn å spre hat mot oss utlendinger og til og med nazister som stjeler bilder av medlemmene i disse minoritetsgruppene for å begå blind vold osv . Spør en venn du stoler på og kjenner så får du nok tips beklager for at jeg ikke vil dele gruppene her men det er for vår egen sikkerhet. Anonymkode: 45434...8ed
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja det finnes både forum og mange fine Facebook grupper men jeg nekter å poste det her for det finnes rasister på dette forumet som bare skal inn å spre hat mot oss utlendinger og til og med nazister som stjeler bilder av medlemmene i disse minoritetsgruppene for å begå blind vold osv . Spør en venn du stoler på og kjenner så får du nok tips beklager for at jeg ikke vil dele gruppene her men det er for vår egen sikkerhet. Anonymkode: 45434...8ed Ok synd det skal være sånn. Men jeg skjønner deg. Anonymkode: 49058...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå