Gå til innhold

Tørre røde flekker i ansiktet, jeg ser forferdelig ut, hva hjelper??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:) 

I fjor vinter hadde jeg et hudproblem, og jeg ser at det nå har kommet tilbake. Tror egentlig ikke jeg tåler så godt den tørre lufta inne. Ihvertfall , jeg får tørre røde flekker i kinna og kjeve, og tørre røde prikker på armene. Det klør litt, og svir litt. Nå bruker jeg a derma sin krem, men føler ikke den funker så bra.. Har også kjøpt luftfukter. 

Hva mer kan hjelpe? Finnes det noen annen krem som beroliger, trekker godt inn i huden som kan brukes for både barn og voksne over hele kroppen og ansiktet?

Anonymkode: d97a5...3e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig noen kan hjelpe meg, hadde satt stor pris på det. Jeg må omgås folk om et par dager, håper jeg finner noe som kan dempe litt..♡

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å dra til legen? 

Anonymkode: f2912...666

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får noe lignende av og til om vinteren, for meg hjelper Locobase repair veldig. Tar litt på om kvelden og det holder det stort sett i i sjakk. Den er ganske feit, så det lønner seg å være litt forsiktig med bruk :jepp:

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg får noe lignende av og til om vinteren, for meg hjelper Locobase repair veldig. Tar litt på om kvelden og det holder det stort sett i i sjakk. Den er ganske feit, så det lønner seg å være litt forsiktig med bruk :jepp:

Takk for tips:) har prøvd noen fete kremer før, men virker som huden blir verre, eller så kan det være at det er feil type.. denne er kanskje verdt et forsøk? Jeg leste litt om den og den virker veldig bra ^^

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker det merket! Kjøpte mye i toleriane serien, og var kjempefornøyd. Da var det litt varmere i været også. Ser den kanskje ikke fås tak i på apoteket..du kjøper fra nettet?:)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips:) har prøvd noen fete kremer før, men virker som huden blir verre, eller så kan det være at det er feil type.. denne er kanskje verdt et forsøk? Jeg leste litt om den og den virker veldig bra ^^

Elsker det merket! Kjøpte mye i toleriane serien, og var kjempefornøyd. Da var det litt varmere i været også. Ser den kanskje ikke fås tak i på apoteket..du kjøper fra nettet?:)

Jeg kjøpte den der på apotek 1 første gangen, men har bestilt via nett også, det er helt fantastisk det der! :)

Anonymkode: 06aa2...ea8

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

---

Ja, det er jo vanskelig å si uten å prøve. Men, for meg funker den i alle fall utmerket :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig tørr hud om vinteren, bruker helosan overalt. Det er den beste fuktighetskremen jeg har prøvd noensinne. Bruker den også i ansiktet, men ikke hver natt siden jeg lett får uren hud også. 

Anonymkode: 346a8...20c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...