AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Jeg har etter et halvt liv med dårlig sex blitt veldig opptatt av bra sex , vil ikke kaste bort tid på dårlige ligg. God sex er faktisk det viktigste for meg i en mann. Så kom bomba om at han jeg har begynt å date nå er jomfru...……………….. Jeg gikk etter han spesifikt fordi han ser kjekk og erfaren ut med damer og jeg tenkte han der var erfaren og deilig i senga! Den gang ei nei.. Jeg har ikke fått følelser for han enda men han er veldig betatt av meg. Kan nok teste han en omgang men vet jo at det ikke vil bli bra , en gang dårlig kan jeg overleve men siden han har null erfaring tenker jeg at det er bortkasta å gi han et forsøk engang fordi det vil ta lang tid og mye prøving før han blir god. Så skal jeg bare droppe han eller? Hva kan jeg si til en som ellers er snill og kjekk med at jeg ikke er interessert lenger allikevel? Anonymkode: 729a2...b7b
SlemUlv Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Erfaren trenger ikke bety bra. Uerfaren kan hverfall læres opp 23 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Med tanke på instillingen din så ville jeg avslutta det med en gang, for hans del, så kan han finne noen som ikke bare tenker på penisen hans, men også hvem han er som person. For du virker ikke til å gidde å ta deg bryet med å evt lære han hva du liker. Å erfaren betyr ikke alltid bra. Anonymkode: c8141...79b 26
Minitroll Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Du får vise ham hvordan han skal håndtere en naken dame, så blir det nok bedre. Ikke alltid de erfarne er så fantastiske heller. Hjelper ikke alltid å ligge med hele bygdekvinnelaget når ingen sier ifra når loffen er sur. 12 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 25 minutter siden, SlemUlv skrev: Erfaren trenger ikke bety bra. Uerfaren kan hverfall læres opp Det gidder jeg ikke å bruke tid på, det betyr mange dårlige ligg for min del og dårlig sex er bortkasta sex. Jeg deler ikke kroppen min for å drive veldedighet , men for å nyte. Min eks kunne holde på i en time og gi meg 8-10 orgasmer , så en som kommer på 2 minutter og sannsynligvis er redd for å slikke, oppfører seg som en usikker valp og ikke aner hvor klitoris er blir jo en kraftig nedtur da Anonymkode: 729a2...b7b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 Regner med denne tråden er et trolleinnlegg. Men hvis ikke, så kan jeg bare si at du må bestemme dette selv. Det er ingen her som vet hvordan kjemien eller sexen fungerer mellom dere. Anonymkode: 57bf3...480 6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regner med denne tråden er et trolleinnlegg. Men hvis ikke, så kan jeg bare si at du må bestemme dette selv. Det er ingen her som vet hvordan kjemien eller sexen fungerer mellom dere. Anonymkode: 57bf3...480 Troller ikke.. Nei det er sant, forventet egentlig inget Orakel som skulle dukke opp med et svar for meg. Ble bare så skuffet og frustrert når jeg fikk vite om det at jeg måtte få det ut.... Tenner veldig på han, han har en lekker kropp og utseende bedre enn de fleste men veldig turnoff at han er uerfaren bare. Jeg har et anstrengt forhold til sex på den måten at jeg har følt meg som bruk og kast av menn som bare knuller på uten at jeg får noe ut av det så derfor er dårlig sex nesten traumatisk for meg. Er helt avhengig av god sex for å ikke bli destruktiv og trist av det og etter et langt forhold med en såkalt sexgud så blir jeg faktisk uvel av å tenke på å oppleve kort, dårlig og fomlete sex igjen Anonymkode: 729a2...b7b 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #8 Skrevet 7. januar 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med tanke på instillingen din så ville jeg avslutta det med en gang, for hans del, så kan han finne noen som ikke bare tenker på penisen hans, men også hvem han er som person. For du virker ikke til å gidde å ta deg bryet med å evt lære han hva du liker. Å erfaren betyr ikke alltid bra. Anonymkode: c8141...79b Nei det er sant, men uerfaren betyr hvertfall alltid dårlig. Og nei jeg vil ikke ta meg bryet med å lære han når det går så mye på bekostning av meg selv 😕 Det er kjipt fordi han er en av veldig få som jeg finner fysisk kjekk og tiltrekkende og jeg trodde jeg hadde funnet en som var erfaren og deilig i senga. Anonymkode: 729a2...b7b
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #9 Skrevet 7. januar 2019 Du får gjøre som du vil. Jeg vil tro at god sex har mye mer med kjemi og mannens holdning til sex å gjøre, enn akkurat hvor teknisk flink han er der og da. Hvis han bare er der for å knulle slik det blir best for seg selv så hjelper det ikke om han har erfaring hvis han ikke forstår dette med gjensidig nytelse. Er derimot kjemien bra og han genuint er ute etter at du skal ha det digg, leser kroppsspråket ditt og lærer kjenne hva som funker for deg, så kan det bli bra. Det er også opp til deg hvor flink du er til å veilede (og da mener jeg ikke å fortelle å gjøre mer sånn, mindre sånn osv. Men å hinte med kroppsspråk). Ligger du bare der som en sjøstjerne og ser sur ut uten å gi noe signal om hva som er bra og dårlig, for så å buse ut med "du er dårlig i senga du" etter 3 minutter så kan du ikke forvente at det blir bra. Anonymkode: 57bf3...480 7 1
wintergirl Skrevet 8. januar 2019 #10 Skrevet 8. januar 2019 (endret) Er han så kjekk så finner han seg en flott dame som setter pris på at han er tilbakeholden. Med den rette så vil han nok være fantastisk i senga og. Så avslutt og slutt å bruk mer av hans tid hvis han ikke er mer en et ligg for deg. Et forhold skal egentlig bygges på mer en kun sexen uansett. Endret 8. januar 2019 av wintergirl 9 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #11 Skrevet 8. januar 2019 24 minutter siden, wintergirl skrev: Er han så kjekk så finner han seg en flott dame som setter pris på at han er tilbakeholden. Med den rette så vil han nok være fantastisk i senga og. Så avslutt og slutt å bruk mer av hans tid hvis han ikke er mer en et ligg for deg. Et forhold skal egentlig bygges på mer en kun sexen uansett. Hvorfor tenker du umiddelbart at fordi jeg unner meg selv bra sex, så er ikke han mer enn et ligg for meg? Jeg prøvde å gå inn på det litt lenger opp i tråden, og hvis man snur på det så er det jo faktisk jeg som bare blir en tømmestasjon for han når han ikke gir meg den nytelsen av sexen som jeg trenger for å føle meg verdsatt som kvinne! Anonymkode: 729a2...b7b 1 1
midlertidigbruker Skrevet 8. januar 2019 #12 Skrevet 8. januar 2019 Og her ser vi hvorfor en mann aldri skal si høyt at han er jomfru. Da forsvinner sjansen hans til å gjøre noe med det og han forblir jomfru videre slik at neste partner også muligens forkaster han grunnet det. 2
I Grosny Skrevet 8. januar 2019 #13 Skrevet 8. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gidder jeg ikke å bruke tid på, det betyr mange dårlige ligg for min del og dårlig sex er bortkasta sex. Jeg deler ikke kroppen min for å drive veldedighet , men for å nyte. Min eks kunne holde på i en time og gi meg 8-10 orgasmer , så en som kommer på 2 minutter og sannsynligvis er redd for å slikke, oppfører seg som en usikker valp og ikke aner hvor klitoris er blir jo en kraftig nedtur da Anonymkode: 729a2...b7b Egentlig er din supernegative holdning ganske smart. Du har rævva forventninger, og vil derfor oppleve sex med han som er milevidt over dine forventninger Kos dere ! 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #14 Skrevet 8. januar 2019 Ei venninne møtte en som var jomfru og han er visstnok den beste hun har hatt. Og hun har vært gift to ganger, pluss hatt en del typer. Anonymkode: 26687...33f 3 1
SlemUlv Skrevet 8. januar 2019 #15 Skrevet 8. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tenker du umiddelbart at fordi jeg unner meg selv bra sex, så er ikke han mer enn et ligg for meg? Jeg prøvde å gå inn på det litt lenger opp i tråden, og hvis man snur på det så er det jo faktisk jeg som bare blir en tømmestasjon for han når han ikke gir meg den nytelsen av sexen som jeg trenger for å føle meg verdsatt som kvinne! Anonymkode: 729a2...b7b Du aner ikke h ordan han er i sengen. Som sagt tidligere, erfaren trenger ikke bety bra. 4 1
I Grosny Skrevet 8. januar 2019 #16 Skrevet 8. januar 2019 TS, kan du sende han ett par sexutsultede venninner som han kan øve seg på før du slipper han til?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #17 Skrevet 8. januar 2019 Ubrukt mann. Skandale! Anonymkode: 28b35...0d0 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #18 Skrevet 8. januar 2019 Gi slipp på han du Ts. Høres ikke ut som at du fortjener han, selv om han kanskje er fantastisk. Anonymkode: c8141...79b 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #19 Skrevet 8. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ei venninne møtte en som var jomfru og han er visstnok den beste hun har hatt. Og hun har vært gift to ganger, pluss hatt en del typer. Anonymkode: 26687...33f Jeg har samme opplevelsen. Hadde en av mine deiligste helger med en som var jomfru og uerfaren. Og han var bare så deilig. Og han var jo i ekstase over bare å få ta på kroppen min og kose, så jeg fikk den overdosen av kos som jeg så gjerne vil ha også. Og siden han var uerfaren så ble det så mye enklere å snakke om hvordan jeg vil ha det og han tok det til seg, framfor en mer erfaren elsker som noen ganger blir sånn at "dette har jeg alltid gjort og det har alltid funket og alle mine damer har fått orgasme av dette før, så det fortsetter jeg med", og så er det ikke så mye mer å si om den saken og det tar lengre tid å omvende den mannen. Og nå er jeg sammen med en som var nesten like uerfaren som han som var helt jomfru. Der også har det blitt bare helt fantastisk. Han er lydhør og gjør alt på riktig måte fordi han gjør som jeg liker, ikke som han tror jeg liker fordi alle hans tidligere damer har likt det. Jeg har også en eks i langvarig forhold som har hatt mange før meg, han var også veldig god, men de to uerfarne jeg har vært med har vært de aller beste allikevel. Anonymkode: 9c936...37f 3
Gjest 007_008_007 Skrevet 8. januar 2019 #20 Skrevet 8. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et anstrengt forhold til sex på den måten at jeg har følt meg som bruk og kast av menn som bare knuller på uten at jeg får noe ut av det så derfor er dårlig sex nesten traumatisk for meg. Anonymkode: 729a2...b7b Les det du skrev flere ganger. Er du ikke på vei til å gjøre den samme feilen, nemlig å bli brukt og kastet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå