Gå til innhold

Kjøpt kommode som lukter... rulletobakk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt ny kommode og synes den nesten lukter sånn som rulletobakk gjør (den løse brune greia man ruller i det hvite papiret, jeg røyker ikke så er usikker på om det er det som er rulletobakk). Jeg lurer på om noen har erfaring med dette og kan fortelle om lukten vil forsvinne? 

Anonymkode: ccd89...82d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den er ny så er det nok bare treverket , tre kan lukte litt beskt. 

Gi den et strøk maling eller lakk så forsvinner det :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bland en god dæsj 5 % hvit eddik i en bolle vann og vask den med det.  Eddik nøytraliserer sigarettrøyk noe.

Endret av Peonjenta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, merano skrev:

Hvis den er ny så er det nok bare treverket , tre kan lukte litt beskt. 

Gi den et strøk maling eller lakk så forsvinner det :)

Takk for tips! Ja, den er splitter ny. 

12 minutter siden, Peonjenta skrev:

Bland en god dæsj 5 % hvit eddik i en bolle vann og vask den med det.  Eddik nøytraliserer sigarettrøyk noe.

Takk! Jeg tror dog ikke det er sigarettrøyklukt da den kom flatpakket fra lager. 

AnonymBruker
Skrevet

Gi den litt tid. Lukt forsvinner gjerne fortere om det er høg temperatur ( om det er produkter i den som trenger herding), bare ett forslag om den står i ett kaldt soverom. Madrasser feks anbefales å luftes i to døgn...

Anonymkode: 923c5...c5f

Skrevet

Mulig det er sedertre du lukter? Noe som man forbinder med sigarer og de fukteboksene (humidor) de ligger i.. 

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpt ny kommode og synes den nesten lukter sånn som rulletobakk gjør (den løse brune greia man ruller i det hvite papiret, jeg røyker ikke så er usikker på om det er det som er rulletobakk). Jeg lurer på om noen har erfaring med dette og kan fortelle om lukten vil forsvinne? 

Sett den til lufting på et sted med god gjennomtrekk. Å begynne å bruke produkter, enten det er edik eller andre gode ideer folk har, skader mer enn det nytter. Du kan ikke kammuflere lukt med å tilføre ting.

Anonymkode: 482bc...ea6

Skrevet

Vil tro lukten sitter på bakveggen. Har opplevd dette selv. Gradvis forsvinner dette. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...