Gå til innhold

Vil overraske ff

Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet

Dere må sexte og fritte ut hverandre sine fantasier og kinks. Vanligvis trenger man ikke mye rekvisitter, men å forberede en setting og kanskje ha en game plan som involverer hva han liker.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gi deg helt hen i senga, mist alle hemninger, få mannen til å føle seg som verdens beste elsker. 

Det funker, alle mine ff har blitt forelska i meg. 

Anonymkode: 7159c...eea

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selger ingen ting. Ønsker jo selv å ha et slikt forhold. 

Ts

Anonymkode: b286e...ee2

Nei du ønsker kjæreste. Vi må slutte med begrepet ff. Spar meg. Det ender alltid med tårer. Du vil ha deg med en mann som også har seg med andre? Som er på tinder og scroller etter andre jenter å dyppe seg i. Dette er helt greit? Greit han deler safter og kroppen sin med andre, så kommer han til deg og dypper seg i deg og. Er slikt sykdommer spres. Det er bedre å elske noen, å ikke dele den man er intim med. 

Anonymkode: 5ef5f...4dd

AnonymBruker
Skrevet

Folk må skjerpe seg!! Hva er greia med slike nedverdigende kommentarer? Ikke alle ønsker en kjæreste. Ikke alle ønsker det ansvaret eller begrensingene det gir. Ikke alle er på et sted i livet hvor et kjæresteforhold vil fungere. Ikke alle er bløte kjerringer som trenger en armhule å ligge i hver kveld. TS ønsker selv at dette forholdet ikke er mer en ff. Fornicating (reproduksjon/sex/paring) er 1/4 av de mest grunnleggende primalske instinktene som både dyr og mennesker har. Herregud la nå jenta få utløp for primalske instinkter akkurat som dere med fast partner! Har vel ingenting å si! 

Anonymkode: ddc54...518

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk må skjerpe seg!! Hva er greia med slike nedverdigende kommentarer? Ikke alle ønsker en kjæreste. Ikke alle ønsker det ansvaret eller begrensingene det gir. Ikke alle er på et sted i livet hvor et kjæresteforhold vil fungere. Ikke alle er bløte kjerringer som trenger en armhule å ligge i hver kveld. TS ønsker selv at dette forholdet ikke er mer en ff. Fornicating (reproduksjon/sex/paring) er 1/4 av de mest grunnleggende primalske instinktene som både dyr og mennesker har. Herregud la nå jenta få utløp for primalske instinkter akkurat som dere med fast partner! Har vel ingenting å si! 

Takk! Veldig så negativ enkelte er ! Men gutten får løpe rundt og gjøre som han vil 😂 

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk! Veldig så negativ enkelte er ! Men gutten får løpe rundt og gjøre som han vil 😂 

ts

Heldig han da. Og du sitter igjen med største faren: livmorhalskreft. 300 får det hvert år, 100 dør årlig. Smittes ved hyppige sexpartnere. Tallet er økende nettopp pga folk ligger mer rundt. For hver nye partner økes den med 10%. Da din ikke er trofast så har du enda større smittefare. Lykke til med din FF.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Heldig han da. Og du sitter igjen med største faren: livmorhalskreft. 300 får det hvert år, 100 dør årlig. Smittes ved hyppige sexpartnere. Tallet er økende nettopp pga folk ligger mer rundt. For hver nye partner økes den med 10%. Da din ikke er trofast så har du enda større smittefare. Lykke til med din FF.

hørt om HPV-vaksine? drama queen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei du ønsker kjæreste. Vi må slutte med begrepet ff. Spar meg. Det ender alltid med tårer. Du vil ha deg med en mann som også har seg med andre? Som er på tinder og scroller etter andre jenter å dyppe seg i. Dette er helt greit? Greit han deler safter og kroppen sin med andre, så kommer han til deg og dypper seg i deg og. Er slikt sykdommer spres. Det er bedre å elske noen, å ikke dele den man er intim med. 

LOL 😄 Ta deg bolle, og kom deg til menigheten hvor dine felles meningsfeller holder til. 

Anonymkode: d0677...04a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel kanskje litt av poenget med ff også. Slipper hyppig bytte av partner. Morsomt at du tenker at jeg bytter så ofte også da. Er 28 år og har hatt tre partnere. 🤔 ikke hatt sex på ett år før jeg møtte han her, så kudos til deg for å være en god menneskekjenner ! 

Til dere som har svart på det jeg faktisk spurte om råd til: tusen takk ! Skal ta det med meg videre og prøve meg litt fram ! 🙂 

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for omtanken. Ville egentlig bare sprite opp aktivitetene våre, men lite tips å få her ser jeg! 

Ja, litt syns når det popper opp idioter rundt mange av svingene inne på KG. Jeg personlig ville aldri spurt KG om hjelp etter å ha sett hvordan mange svarer her, noen her er kule mennesker, mange er jævlig kjipe.

Anonymkode: a23df...58c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...