AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Tips til hvordan å få mannlig ff vill etter deg? Ønsker å overraske han men noe! Hva kan en kvinne gjøre som gjør at du bare tenker «deg må jeg ha NÅ!» ? Anonymkode: b286e...ee2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Han blir ikke forelsket i deg selv om du underholder ham i senga. Anonymkode: b2f60...306 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han blir ikke forelsket i deg selv om du underholder ham i senga. Anonymkode: b2f60...306 Tenkte at han skulle tenke det som i seksuelt . Hvis ikke hadde vi ikke vært ff.. tsMRS Anonymkode: b286e...ee2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tenkte at han skulle tenke det som i seksuelt . Hvis ikke hadde vi ikke vært ff.. tsMRS Anonymkode: b286e...ee2 Riktig. Hva er tilfredsstillende ved å være en ubetalt tømmestasjon? Anonymkode: b2f60...306 2
Summ Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Gå på Kondomeriet. Kjøp catsuit, kilefjær, pisk, maske og litt glidemiddel, vaginakuler osv. 2
SlemUlv Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Riktig. Hva er tilfredsstillende ved å være en ubetalt tømmestasjon? Anonymkode: b2f60...306 Sex.. Nærhet.. Mulige orgasmer.. Jeg ser ikke problemet her. 12
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #8 Skrevet 7. januar 2019 Just now, SlemUlv said: Sex.. Nærhet.. Mulige orgasmer.. Jeg ser ikke problemet her. Men du er jo aktiv i BDSM og liker å bli ydmyket og pisket, voldtatt analt og slike ting. Da har man ikke akkurat et sunt forhold til seg selv og egen seksualitet. Anonymkode: b2f60...306
SlemUlv Skrevet 7. januar 2019 #9 Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men du er jo aktiv i BDSM og liker å bli ydmyket og pisket, voldtatt analt og slike ting. Da har man ikke akkurat et sunt forhold til seg selv og egen seksualitet. Anonymkode: b2f60...306 Så feil kan man også ta ha en fin kveld ❤️ 13
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #10 Skrevet 7. januar 2019 Stakkars. Skriker etter å bli elsket. Dump fyren og finn en som vil ha hele deg. Du får det mye bedre med deg selv. Anonymkode: 5ef5f...4dd 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #11 Skrevet 7. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars. Skriker etter å bli elsket. Dump fyren og finn en som vil ha hele deg. Du får det mye bedre med deg selv. Anonymkode: 5ef5f...4dd Takk for omtanken. Ville egentlig bare sprite opp aktivitetene våre, men lite tips å få her ser jeg! Anonymkode: b286e...ee2 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #12 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for omtanken. Ville egentlig bare sprite opp aktivitetene våre, men lite tips å få her ser jeg! Anonymkode: b286e...ee2 Ja Du selger jo sjela di gratis. Du vil piffe opp til en fyr som kun ser på deg som tømmedtasjon. Be han heller finne seg ekte hore på gaten. Er jo det samme. Ff burde vært kriminalisert. Anonymkode: 5ef5f...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #13 Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for omtanken. Ville egentlig bare sprite opp aktivitetene våre, men lite tips å få her ser jeg! Anonymkode: b286e...ee2 Å skrive ordet FF her på KG er som en rød blir foran en del her. Jeg sexter mye med min, på den måten har jeg også funnet ut hva han liker ekstra godt, om han har noen kinks, noe han ønsker at jeg skal ha på meg etc. Min liker faktisk strap-on som noen over foreslo da 😉 Anonymkode: 97fb7...f3c 2
SlemUlv Skrevet 7. januar 2019 #14 Skrevet 7. januar 2019 Det er vanskelig å gi tips, når vi ikke vet noe om dere. Jeg foreslår å titte på erotiske nettbutikker og ser om du se noe spennende.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #15 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å skrive ordet FF her på KG er som en rød blir foran en del her. Jeg sexter mye med min, på den måten har jeg også funnet ut hva han liker ekstra godt, om han har noen kinks, noe han ønsker at jeg skal ha på meg etc. Min liker faktisk strap-on som noen over foreslo da 😉 Anonymkode: 97fb7...f3c rød klut foran øynene * Anonymkode: 97fb7...f3c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #16 Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja Du selger jo sjela di gratis. Du vil piffe opp til en fyr som kun ser på deg som tømmedtasjon. Be han heller finne seg ekte hore på gaten. Er jo det samme. Ff burde vært kriminalisert. Anonymkode: 5ef5f...4dd Selger ingen ting. Ønsker jo selv å ha et slikt forhold. Ts Anonymkode: b286e...ee2 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #17 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å skrive ordet FF her på KG er som en rød blir foran en del her. Jeg sexter mye med min, på den måten har jeg også funnet ut hva han liker ekstra godt, om han har noen kinks, noe han ønsker at jeg skal ha på meg etc. Min liker faktisk strap-on som noen over foreslo da 😉 Anonymkode: 97fb7...f3c Ja, takk for tips ! 🙂 har ikke sexta så mye faktisk, så den skal jeg ta med meg. Har for det meste bare avtalt tid og sted 🙂 Anonymkode: b286e...ee2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #18 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, SlemUlv skrev: Det er vanskelig å gi tips, når vi ikke vet noe om dere. Jeg foreslår å titte på erotiske nettbutikker og ser om du se noe spennende. Takk for tips 🙂 Anonymkode: b286e...ee2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #19 Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Selger ingen ting. Ønsker jo selv å ha et slikt forhold. Ts Anonymkode: b286e...ee2 Nei, du gjør egentlig ikke det. Det du egentlig vil ha er en kjæreste. Anonymkode: b2f60...306 2
VKM Skrevet 7. januar 2019 #20 Skrevet 7. januar 2019 Vet du noe om kinks eller fetisjer han har? Sexy undertøy/roleplay tenner mange på Kjente en som ble super tent av at man bindte han og gjorde det man ville. Gi han en lapdance men han får ikke lov å på før du gir han lov, for eksempel, det kan være pirrende. Send en sexy melding med et hint om hva du skal gjøre for han etc. Kommer ikke på så mye i farta, men det er det jeg kan tenke på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå