Gå til innhold

Jeg har fått meldinger av typen til en god venninne, og jeg føler meg shit

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei.

jeg har en veldig god venninne som jeg traff for første gang for snart fire år siden. Da hadde hun er kjæreste hu hadde vært sammen med i nesten ett år. De er sammen enda(utrolig nok)... 

det begynte i slutten av november, når han begynte å snakke om at han ville ha ny sexpartner, og han fortalte at han likte litt annerledes ting under akten og diverse. Selv reagerte jeg ikke noe spesielt på det, fordi jeg er «åpen» om tema selv og han er en god venn av meg han også.. han maste hull i hodet på meg, flere meldinger og snapchatter om dagen som jeg egentlig ikke orket å svare på fordi jeg sitter ikke kun på telefonen min til alle døgnets tider. Så jeg svarte på kanskje 10% av alt han sendte.. til slutt tok han nok til fornuft etter at det hadde gått to uker uten at jeg orket å svare han fordi han er så forferdelig masete, og jeg begynte å irritere meg ENORMT over han.. 

etter det hadde gått ca to nye uker uten mas og sjans fra han, så begynte han igjen. Han begynte å skrive hvor pen jeg var og hvor sexy og perfekt jeg er, og hvordan han bare skulle ønske at venninna mi(kjæresten hans) så slik ut. Og at han tror jeg er kåt, og kåt på han, og at han skulle ønske dama var så kåt som meg og you name it.. og han vet jo ikke hvor kåt jeg er engang..? Jeg finner jo ikke han attraktiv i det hele tatt heller.. 

og dette her gadd jeg heller ikke å respondere til, fordi det er rett og slett flaut hvordan han driver.. 

og så gikk det tilbake til 17 nye snaps i timen hvor det på den første sto «hva gjør du, *navnet mitt*?😉❤️« og de resterende 16 var bare selfier for å få meg til å svare.. og jeg orket ikke fordi han maseeeeer!!!

og på lørdag begynte han å spør om nudes, og drøfte hvor fine, lange og slanke ben jeg har.. og at vi skulle møtes uten at noen visste det. At han var glad i meg og savna meg.. og han ville alltid være her for meg og sånn. Og jeg ble gal fordi han har kjæreste, jeg har kjæreste, og kjæresten hans er venninna mi. Ja, venninna mi.

og jeg gikk lenge å tenkte hva jeg skulle gjøre, for som hans venn hadde jeg lovet han å ikke si noe fordi da hadde han ikkeno sted å bo.. samtidig er hun også min venn, og hu fortjener ikke å bli behandla på den måten av en sånn ekkel drittsekk. + at hadde det vært min samboer som drev slik ville be ha visst om det.. så jeg sendte melding til venninna mi, og hu skjønte allerede hva det gjaldt før jeg fortalte hva det var..

Hu er veldig glad for at jeg sa ifra og slik, noe jeg setter pris på.. virker ikke som at hu er sur på meg, selv om jeg var veldig redd for det.. men jeg føler meg crap. Fordi han var en venn, men dama hans fortjener så utrolig mye bedre!! Og det er ikke verken mitt eller dama hans sitt problem at han ikke klarer å holde pikken sin i balanse med én person.. så jeg mener jo at han helt fint har satt seg i denne posisjonen selv, og jeg har ikke ord for hvor mye jeg håper for hennes del at hu kaster han ut.. 

Men som sagt, så føler jeg med så shitty, og vet ikke om jeg kunne gjort noe annerledes? Jeg vil gjerne ha plass til alle i hjertet mitt, så jeg syns det var vanskelig.. Hva ville dere gjort, om dere ble satt i denne situasjonen? (Btw, min samboer vet om alt og har visst om det hele tiden. Men han bryr seg jo ikke noe særlig om det, og det er nok for at jeg gir så tydelig utrykk for at drittsekken gjør meg uvel).. jeg er så sint på han for måten han driver på, og dette er jo ikke første gangen! 

Anonymkode: 307b8...00b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte også å nevne at jeg er så nysgjerrig på hvordan det går med henne etter at jeg fortalte dette.. jeg spurte jo i går, og føler jeg fort blir masete om jeg skal spør hver dag..?

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke en venn når han prøver å knulle deg og vil ødelegge det gode vennskapet du har med den gode venninda di. 

Håper både du og henne kutter han ut for godt! Søppelmann!

Anonymkode: bd51d...77d

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Glemte også å nevne at jeg er så nysgjerrig på hvordan det går med henne etter at jeg fortalte dette.. jeg spurte jo i går, og føler jeg fort blir masete om jeg skal spør hver dag..?

Ja du kan spørre igjen i morgen eller overimorgen, ikke hver dag, om hvordan det går og om hun vil komme over å spise/lage noe mat ❤️ 
Så kan dere snakke da som gode venninder gjør 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har gjort det rette,nemlig å fortelle henne

La hun være den som kommer innpå det videre 

Anonymkode: c598b...2dc

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor føle deg som skitt? Du har gjort det riktige. Slike meldinger hadde jeg ikke likt å få helt uavhengig av om fyren hadde hatt dame eller ikke. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

det begynte i slutten av november, når han begynte å snakke om at han ville ha ny sexpartner, og han fortalte at han likte litt annerledes ting under akten og diverse. Selv reagerte jeg ikke noe spesielt på det, fordi jeg er «åpen» om tema selv og han er en god venn av meg han også

Dere virker utrolig ekle begge to.

Jeg håper venninna di dumper dere begge og kaster ham ut.

Anonymkode: 30d8a...a0b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du gjorde rett i å si ifra til venninnen din, dog noe sent hvis det allerede har pågått i 2 måneder. Men du forklarer litt hvorfor, selv om vi er uenige i prioriteringen din så er jeg glad du kontaktet venninnen din direkte tilslutt.

Blokker ham fra snap, Facebook, alt av SoMe. Av respekt for venninnen din, samboeren din og deg selv.

Håper venninnen din har selvrespekt nok til å kaste ham ut, dette er ikke noe å samle på når det blir så grovt som det der. Du får la henne få litt pusterom til hun svarer deg igjen, dette er helt sikkert ikke lett for henne om hun har gjort seg avhengig av fyren.

Anonymkode: 2ebab...31d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du spør hva du kunne gjort annerledes, og det er at du burde vært mye tydeligere og satt ned foten fra dag 1. Enn venn holder ikke på slik, og hadde også slutta med det om du ga klar beskjed, med mindre han er alvorlig syk

Anonymkode: 9103f...ce8

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle ha stoppet han for lengst. Sagt at du ikke orker masse meldinger, og at du ikke ville høre om alt fordi du vil være lojal mot venninna di! Hva er problemet så mange av dere har med å si fra? Du bør begynne å gjøre det, og hadde jeg vært veninna di ville jeg blitt rimelig forbanna på deg også. Fordi du ikke hadde sagt fra før, fordi du ikke er lojal og fordi du har sånne samtaler med kjæresten hennes. Han er en drittsekk og du bør forklare deg og be henne om unnskyldning.

Anonymkode: 4e2fa...c03

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du spør hva du kunne gjort annerledes, og det er at du burde vært mye tydeligere og satt ned foten fra dag 1. Enn venn holder ikke på slik, og hadde også slutta med det om du ga klar beskjed, med mindre han er alvorlig syk

Anonymkode: 9103f...ce8

Ts here!Setter pris på din tilbakemelding, men han begynte jo ikke å kommentere hvordan jeg var som person før lørdag for to dager siden, og da jeg jeg jo direkte til henne så fort jeg fikk muligheten til det.. virker som st jeg var litt utydelig på det oppi teksten her.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du snakket om sex med kjæresten til venninna di, når du selv har kjæreste? Spesielt.

Anonymkode: 921d4...aee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle ha stoppet han for lengst. Sagt at du ikke orker masse meldinger, og at du ikke ville høre om alt fordi du vil være lojal mot venninna di! Hva er problemet så mange av dere har med å si fra? Du bør begynne å gjøre det, og hadde jeg vært veninna di ville jeg blitt rimelig forbanna på deg også. Fordi du ikke hadde sagt fra før, fordi du ikke er lojal og fordi du har sånne samtaler med kjæresten hennes. Han er en drittsekk og du bør forklare deg og be henne om unnskyldning.

Ts her! Jeg vil ikke påstå at jeg har hatt en samtale med han. Han har bare sendt dette, og ventet på respons. Har vel skrevet mange nok ganger at jeg ikke har orket å svare han..?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du snakket om sex med kjæresten til venninna di, når du selv har kjæreste? Spesielt.

Anonymkode: 921d4...aee

Jeg snakker om sex ja, ikke dermed sagt at jeg snakker om mitt eget sexliv? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts here!Setter pris på din tilbakemelding, men han begynte jo ikke å kommentere hvordan jeg var som person før lørdag for to dager siden, og da jeg jeg jo direkte til henne så fort jeg fikk muligheten til det.. virker som st jeg var litt utydelig på det oppi teksten her.

Han måtte trakkasere deg først? Det var at du reagerte på det da, og ikke fordi du tok hensyn til veninna di? Hun visste jo hva det handlet om, så du får se om hun vil snakke med deg om det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han måtte trakkasere deg først? Det var at du reagerte på det da, og ikke fordi du tok hensyn til veninna di? Hun visste jo hva det handlet om, så du får se om hun vil snakke med deg om det. 

Hun snakker jo med meg. Hu svarer meg på ting jeg sender, men jeg vil ikke virke masete. Det er det som er greia.

Og han har gjort dette med andre venner de har fra før, derfor var det ikke noe sjokk for henne at han gjorde det igjen. 

Og jeg følte meg heller ikke trakassert, men jeg syns ikke det er rettferdig at han skal prøve seg på andre for at han ikke klarer å være ærlig om seksualiteten sin til dama si. Var dette klart nok?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun snakker jo med meg. Hu svarer meg på ting jeg sender, men jeg vil ikke virke masete. Det er det som er greia.

Og han har gjort dette med andre venner de har fra før, derfor var det ikke noe sjokk for henne at han gjorde det igjen. 

Og jeg følte meg heller ikke trakassert, men jeg syns ikke det er rettferdig at han skal prøve seg på andre for at han ikke klarer å være ærlig om seksualiteten sin til dama si. Var dette klart nok?

Det virker som om du trives godt med oppmerksomheten siden du har holdt på i flere måneder.

Æsj. Hvem trenger venner som deg?

Anonymkode: 30d8a...a0b

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp venninda di UT av dette forholdet, og begge sletter og blokker denne gutten! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns dessverre ikke det er kun gutten som har opptrådd feil i dette tilfeller. Når det er kommet så langt at han spør om nudes og om du er kåt, så må du har gjort noe for å trigge dette!for ikke å snakke om, la han holde på sånn 😨 og at han forteller deg han vil ha ny sexpartner.... bare det at han er komfortabel nok til å si sånn til deg..... Sorry, men her har du tråkket langt over streken du også, så skjønner godt om venninna di er sur på deg 😕 

Anonymkode: 7dce3...8b1

Skrevet

Synes ikke du har gjort noe galt ovenfor venninna (du sa jo ifra det øyeblikket kuken begynte å direkte involvere deg). Likevel hadde du spart deg for mye mas om du hadde satt ned foten tidligere.

Jeg takler ikke mennesker som spammer meg uansett hva det gjelder.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...