Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Hvor på selvangivelsen ser man om man får tilbake på skatten?
Frodo Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 Se på arket der det står "Foreløpig utregning av skatter og avgifter 2004", siste tallet (nederst) i kolonnen til høyre. Teksten foran sier om det er penger til gode eller restskatt.
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 På den sida hvor du finner giroblanketten. Like over giroblanketten (som er der enter du får igjen eller blir skyldig) til høyre står både hva du har betalt, hvor mye det er beregna at du skal betale og hva du får i pluss eller minus.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Hvor på selvangivelsen ser man om man får tilbake på skatten? Har du i det hele tatt sett på selvangivelsen din? :o
Cupcake Skrevet 5. april 2005 #7 Skrevet 5. april 2005 Får litt over 10 000 tilbake jeg. :-) Veldig fornøyd med det! :-)
Arkana Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 Jeg vet jeg får penger igjen (), mens sambo får et par tusen i baksmell pga en uventet bonus i fjor.
Gjest trådstarteren Skrevet 6. april 2005 #9 Skrevet 6. april 2005 Har du i det hele tatt sett på selvangivelsen din? :o Slik hadde nok jeg også tenkt,...hvis jeg hadde hatt hele selvangivelsen i hendene i utgangspunktet. Kjæresten min gav meg kun det ene dobbeltarket, og blånektet på at det fulgte med mer,.....fant de andre arkene til slutt. Takk for svar
Leviin Skrevet 7. april 2005 #10 Skrevet 7. april 2005 Slik hadde nok jeg også tenkt,...hvis jeg hadde hatt hele selvangivelsen i hendene i utgangspunktet. Kjæresten min gav meg kun det ene dobbeltarket, og blånektet på at det fulgte med mer,.....fant de andre arkene til slutt. Takk for svar Er det din selvangivelse det er snakk om da, eller hans? For hvis det er din må jeg si det er veldig merkelig at han skulle ha den og bare gi deler av den til deg. Og hvis det var hans ville han kanskje ikke at du skulle se den sida med beregning, og da skulle du kanskje ikke lett etter dem...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå