AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Jeg har fått samme tabell som i fjor. Jeg går på aap. Fast utbetaling hver 14. Dag og like mye utbetalt nå i år som i fjor. Det er beløpet fra i fjor som er brukt til beregning av skattekort. Gjeld etc er ikke noe forandret bortsett fra at jeg har en bil som i følge skatteetaten er verdt 1000. Nå fikk jeg første utbetaling fra nav. Å det er her det rare skjer. Jeg har fått 200 kr mer utbetalt enn på samme sum i fjor? Altså hæ? Jeg har sjekket opp tallene, lagt inn Alt på nytt, får fortsatt samme beregning. Så skal jeg bare stole på at dette er riktig? Anonymkode: 9ae36...fb2
Leamur Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Nav har noen nye beregninger ift. En del andre refusjonsbeløp - uten at jeg satte meg helt i det. Kanskje du skal lese litt oå nav.no?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, Leamur skrev: Nav har noen nye beregninger ift. En del andre refusjonsbeløp - uten at jeg satte meg helt i det. Kanskje du skal lese litt oå nav.no? Det har jeg ikke sjekket nei, skal gjøre det nuh 👍🏼 Anonymkode: 9ae36...fb2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 4 minutter siden, Leamur skrev: Nav har noen nye beregninger ift. En del andre refusjonsbeløp - uten at jeg satte meg helt i det. Kanskje du skal lese litt oå nav.no? Ser ut til at det er litt økning ja 😅 da slår jeg meg til ro med at det er riktig! Anonymkode: 9ae36...fb2
Leamur Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ut til at det er litt økning ja 😅 da slår jeg meg til ro med at det er riktig! Anonymkode: 9ae36...fb2 Så bra du fant ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå