Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått samme tabell som i fjor. Jeg går på aap. Fast utbetaling hver 14. Dag og like mye utbetalt nå i år som i fjor. Det er beløpet fra i fjor som er brukt til beregning av skattekort. Gjeld etc er ikke noe forandret bortsett fra at jeg har en bil som i følge skatteetaten er verdt 1000. 

Nå fikk jeg første utbetaling fra nav. Å det er her det rare skjer. Jeg har fått 200 kr mer utbetalt enn på samme sum i fjor? Altså hæ? Jeg har sjekket opp tallene, lagt inn Alt på nytt, får fortsatt samme beregning. Så skal jeg bare stole på at dette er riktig? 

Anonymkode: 9ae36...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nav har noen nye beregninger ift. En del andre refusjonsbeløp - uten at jeg satte meg helt i det. Kanskje du skal lese litt oå nav.no? :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Leamur skrev:

Nav har noen nye beregninger ift. En del andre refusjonsbeløp - uten at jeg satte meg helt i det. Kanskje du skal lese litt oå nav.no? :) 

Det har jeg ikke sjekket nei, skal gjøre det nuh 👍🏼

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Leamur skrev:

Ser ut til at det er litt økning ja 😅 da slår jeg meg til ro med at det er riktig! 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ut til at det er litt økning ja 😅 da slår jeg meg til ro med at det er riktig! 

Så bra du fant ut av det! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...