AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Er det noen her som har forsøkt restylane mot akne arr? Jeg er så lei arrene på kinnene mine nå. Noen deler er nedsukne, mens andre deler har mer ice pick arr. Jeg har forsøkt syrer, dermapen... Men jeg ser at 1 ml koster omtrent 3500,-, og da blir det fort dyrt. Samtidig så har jeg så lyst å forsøke nå, for å se om det kan hjelpe. Noen som har noen erfaringer? Anonymkode: 7562c...9c8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #2 Skrevet 8. januar 2019 Ingen som har forsøkt dette? Anonymkode: 7562c...9c8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 Lurer jeg også på. Restylane er bare midlertidig da, og må etterfylles hver 3. mnd. Lurer også på om gjentatt stikking vil føre til mer arrvev under huden? Om det evt er gunstig og vil "fylle ut" litt i søkkene? Anonymkode: 998e2...7ff
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer jeg også på. Restylane er bare midlertidig da, og må etterfylles hver 3. mnd. Lurer også på om gjentatt stikking vil føre til mer arrvev under huden? Om det evt er gunstig og vil "fylle ut" litt i søkkene? Anonymkode: 998e2...7ff Må det virkelig etterfylles såpass ofte? Jeg har ikke penger til å bruke 3500,- hver tredje måned. Anonymkode: 7562c...9c8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 Bruk juvederm eller Belotero. Nei du får ikke mere arrdannelse av det. Det kan hende du må finjustere litt i ettertid når hevelsen har gitt seg og filleren har satt seg. Anonymkode: ffd63...223
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 Hva med å ta en konsultasjon hos dermatologisk sykepleier som driver med hudforbedring og fillers osv? Da vil du få en vurdering som avgjør hva som passer best for din hud. Anonymkode: 3c585...15d
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 Fillers høres i det minste klokere ut enn mye annet. Laser og såkalt hudsliping er bare bortkasta på innsunkne arr. Selv har jeg prøvd mye smertefult og forgjeves, foreksempel såkalt green peel to ganger. Sinnsykt vondt, som å bli massert med glasskår. Jeg vil også prøve fillers når jeg blir litt eldre, og selve fettvevet i ansiktet begynner å synke ned. Da vil jo vi med arr se enda jævligere ut. Enn så lenge fokuserer jeg på å ha så bra hudkvalitet som mulig. Holde huden ren (har måttet bruke isoterin eller hva det heter). Beskytte den fra mye sol, men likevel få d-vitamin dosen min (15 min i direkte sollys hver dag). Bruke god fukt, vaske sjelden, spise sunn mat. Nok søvn. Anonymkode: 998e2...7ff
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #8 Skrevet 10. januar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva med å ta en konsultasjon hos dermatologisk sykepleier som driver med hudforbedring og fillers osv? Da vil du få en vurdering som avgjør hva som passer best for din hud. Anonymkode: 3c585...15d Hei - det er det jeg skal, men ønsket å høre andres erfaringer. Anonymkode: 7562c...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå