Gå til innhold

På jakt etter ny seng. Sengemafia? Innspill om gode senger mottas med takk! :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hvor jeg skal finne informasjon om gode senger. Så håper på mange innspill her :)
Når jeg prøver meg på google - så ser det ut som om "alle" linker fører til firmaet Bedre Nætter (oppdaget dem på en tv reklame) men blir litt skeptisk når omtrent hvilken som helst "uhildet test" viser til deres hjemmesider. 
På trustpilot har de også skyhøye gode tilbakemeldinger. Men har en liten sånn uggen følelse av "sengemafia" (mulig jeg er helt på jordet)
Mulig jeg likevel ender opp med å kjøpe en seng av dem - men hadde vært kjekt å høre fra folk hvor de har kjøpt sengen sin og om den har svart til forventningen 😊 

IKEA sine senger har jeg også hørt gode ord om. Har du erfaring?

Budsjettet mitt? (mellom 15 og 30 tusen - helst nærmere 15 enn  30)

Anonymkode: 9bd7c...2f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg godt kunne tenkt meg en vannseng. Mannen sier nei.  

Anonymkode: 9cddd...fc6

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig INGEN som kan bidra med NOE som helst i min søken etter seng? 😋😜

Anonymkode: 9bd7c...2f7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i min tempurseng, men tempur er ikke for alle. Jeg har opplevd å sove roligere, samt ha mindre rygg- og nakkesmertet etter at jeg byttet. Har hørt at tempurkopiene fra IKEA også skal være veldig bra!

Anonymkode: a04c0...32d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en madrass fra Ikea og en sånn memoryfoam overmadrass, også fra Ikea, holder for meg. Madrasser kan jo være skikkelig kostbare saker og klart man skal investere i god søvn, men det får da være måte på, så på madrass hos Tempur, 30.000,- tror jeg de skulle ha...

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke Jensen som er top of the pops da? Det skal i alle fall jeg spandere på meg om ikke lenge. Har IKEA og det funker, men  med småbarn og alder blir dette noe jeg skal skjenne meg bort med.

Anonymkode: aee1d...b32

AnonymBruker
Skrevet

Har jensen ambassadør og er fornøyd med den.

Anonymkode: fb7d2...691

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte Jensen Opal i våres, og gode gud som den passer oss. Ingen av oss vil stå opp mer, og barna går snart for lut og kaldt vann;) Vi testet ut Jensen, Svane og Wonderland, i de fleste varianter. 

Ikke kjøp noe du ikke har prøveligget på forhånd! 

Anonymkode: 845da...40f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Ikea madrass og overmadrass, og sover godt på det.

Men skulle jeg fritt kjøpt meg noe uten å tenke pris, ville jeg gått for en Jensen madrass. Det er det beste jeg har sovet på noen gang. En venninne av meg hadde det, og jeg sov aldri så godt som jeg gjorde da jeg sov over hos henne.

Anonymkode: bb303...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Jensen og Ikea (både billigste og dyrere modell). Billigste Ikea faller sammen etter kort tid. Dyrere holder bedre, men hvis ikke du er veldig lett så faller de også litt sammen der det er press. Jensen er nesten like god etter 20 år.

Anonymkode: 923e6...817

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Dytt! Jeg er også på utkikk etter ny seng, og vurdere bedrenætter.

Anonymkode: 737c5...91c

Skrevet

Har Jensen, og skal aldri ha noe annet. Beste sengene som finnes.

Anonymkode: 905a8...021

Skrevet

ODEL !!! Bare prøv den 😁

Anonymkode: 23c14...b8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...