AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Jeg har hatt positiv clearblue eggløsningstest, og for tre dager siden ble den negativ. Men i går og i dag har jeg hatt en «tung» følelse og noe som kan ligne el slim. Lurer derfor på om det er mulig at testene har vist feil eller at el har vært forsinket ut i fra positiv test? For el skal vel i utgangspunktet komme ca 24-48 timer etter positiv test? Og da skulle jeg i utgangspunktet hatt eggløsning torsdag eller fredag (hadde litt symptomer på el). Noen som har tanker rundt dette eller erfaring? Angrer nesten på at jeg brukte de teite testene nå, blir jo koko😅 takk for svar🙏 Anonymkode: 27f87...20b
Irisiri Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Positiv EL-test er dessverre ingen garanti for eggløsning, det betyr bare at kroppen forbereder seg på EL. Så om egget slipper eller ikke sier ikke testen noe om. Det er det kun temperaturmålinger som kan si noe om. Så hvis du har forholdsvis regelmessige sykluser eller hvis dere uansett har samleie ca annenhver dag, så ville jeg heller gått for temping. Men du kan også godt ha EL-slim noen dager etter EL. Jeg har ofte det selv. Lykke til!👏
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Den var positiv i noen dager, så tenkte at nå den ble negativ igjen så slapp egget. Men mulig det ikke har gjort det nå da. Merkelige greier! Anonymkode: 27f87...20b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå