AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Dere som er ferdig med boliglån, har det huset du vil ha, den bilen du vil ha. Alt er på stell og man er i mål med det man sparer til. Hva bruker du pengene på? Jeg har bolig, bil og satt av mer enn nok penger på sparekontoen. MEN jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med pengene nå som boliglånet er nedbetalt. Ønsker ikke sitte og bare spare i sparekonto da jeg vet det ikke er særlig økonomisk. Så hva gjør du? Forslag? Er forresten 27 år, to barn, om det har noe å si. Anonymkode: 9ebc3...bc1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Skal si du har gjort det godt i en alder av 27 år. Hva er oppskriften? Har du vunnet i lotto? Anonymkode: c5b2a...1db
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal si du har gjort det godt i en alder av 27 år. Hva er oppskriften? Har du vunnet i lotto? Anonymkode: c5b2a...1db TS: Nei, har jobbet og spart fra jeg var veldig ung. Anonymkode: 9ebc3...bc1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Aksjefond eller bolig for utleie hvis ikke du har spesielle områder du har veldig god kunnskap om. Anonymkode: 99bdc...25b
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Aksjefond eller bolig for utleie hvis ikke du har spesielle områder du har veldig god kunnskap om. Anonymkode: 99bdc...25b TS: Absolutt ikke gode kunnskaper. Men når det gjelder eiendom, burde man ikke ha ganske god peiling på det? Anonymkode: 9ebc3...bc1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #6 Skrevet 8. januar 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som er ferdig med boliglån, har det huset du vil ha, den bilen du vil ha. Alt er på stell og man er i mål med det man sparer til. Hva bruker du pengene på? Jeg har bolig, bil og satt av mer enn nok penger på sparekontoen. MEN jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med pengene nå som boliglånet er nedbetalt. Ønsker ikke sitte og bare spare i sparekonto da jeg vet det ikke er særlig økonomisk. Så hva gjør du? Forslag? Er forresten 27 år, to barn, om det har noe å si. Anonymkode: 9ebc3...bc1 Kjærlighet selvfølgelig. Det får du masse avkastning av. Sleng den ut og du får masse penger i retur. True story. Folk elsker kjærlighet. Men de er dårlige til å betale for den. Men da må du dra dem i ørene og gi dem faktura. Anonymkode: a5651...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå