AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Har kikket i den tråder her inne på forumet, og har rett og slett kommet til den konklusjonen at damer rett og slett ikke tennes av menn. Jeg tror at for dem handler et forhold bare om at de skal få barn, eller at forholdet gir dem høyere status og mer penger. For ifølge trådene så tennes ikke kvinner av mannens penis, og menn som lager tråder om f.eks sæd, får til motsvar at det er det ekleste og mest motbydelige de vet om. Prøv å hør for deg en mann si at fitte er det ekleste dem vet om? Nei, selvfølgelig sier dem ikke det, med mindre de er homofile. En mann som ikke ville slikket pga "ekle" kjønnssafter ville fort blitt dømt som umandig eller homofil av damene her. Men menn tenner på det motsatte kjønn, kontra hva som er tilfelle for damene. Jeg står fast ved at menn er enormt mye mer seksuelle enn damer, noe som også bekreftes her inne da kvinnene sier de aldri er kåte, ser aldri på en mann og blir tent osv.. Kvinnen vil bare ha sæden til en ressurssterk og kjekk, barsk mann for å få gode nok gener til barnet sitt, for så bare å "bryte" familieidyllen. De vil bare ha barn, de vil ikke ha noe familieliv med en mann involvert. Anonymkode: 661bd...bc6 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Kvinner er like kåte som menn. Anonymkode: faa4c...a62 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: e8b78...c13 Menn er jo kåtere enn damer da. Punktum. Anonymkode: dff76...40f 1
T-Rex Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har kikket i den tråder her inne på forumet, og har rett og slett kommet til den konklusjonen at damer rett og slett ikke tennes av menn. Jeg tror at for dem handler et forhold bare om at de skal få barn, eller at forholdet gir dem høyere status og mer penger. For ifølge trådene så tennes ikke kvinner av mannens penis, og menn som lager tråder om f.eks sæd, får til motsvar at det er det ekleste og mest motbydelige de vet om. Prøv å hør for deg en mann si at fitte er det ekleste dem vet om? Nei, selvfølgelig sier dem ikke det, med mindre de er homofile. En mann som ikke ville slikket pga "ekle" kjønnssafter ville fort blitt dømt som umandig eller homofil av damene her. Men menn tenner på det motsatte kjønn, kontra hva som er tilfelle for damene. Jeg står fast ved at menn er enormt mye mer seksuelle enn damer, noe som også bekreftes her inne da kvinnene sier de aldri er kåte, ser aldri på en mann og blir tent osv.. Kvinnen vil bare ha sæden til en ressurssterk og kjekk, barsk mann for å få gode nok gener til barnet sitt, for så bare å "bryte" familieidyllen. De vil bare ha barn, de vil ikke ha noe familieliv med en mann involvert. Anonymkode: 661bd...bc6 Ikke på samme måten som menn, det er noen omveier der. Les og lær! 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 Jeg tenner ikke på penis eller noe sørlig glad i sæd. Men kåtheten min går på mannen i sin helhet. Og tro meg, mennene har da vanskelig med å holde tritt med mitt behov... 🙄 Vil tro at generelt sett kan menn være kåtere og tenke mer på sex i det daglige, men når det kommer til selve akten kommer de ofte til kort... Anonymkode: 1aeac...f4d 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Menn er jo kåtere enn damer da. Punktum. Anonymkode: dff76...40f Så forklar meg hvorfor kvinner forlater sexløse forhold mens menn som regel blir i dem. Anonymkode: faa4c...a62 7
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #8 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så forklar meg hvorfor kvinner forlater sexløse forhold mens menn som regel blir i dem. Anonymkode: faa4c...a62 Fordi menn er utro uansett En grunn til at sexen ikke er der når dem har ei «bedre» dame på si Anonymkode: dff76...40f 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #9 Skrevet 7. januar 2019 Jeg blir sinnsykt kåt av penisen til min FF, elsker å ta den i munnen og liker spruten. Så at alle damer misliker penis og sæd samt foretrekker familieliv stemmer ikke. Anonymkode: 79699...a36 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #10 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir sinnsykt kåt av penisen til min FF, elsker å ta den i munnen og liker spruten. Så at alle damer misliker penis og sæd samt foretrekker familieliv stemmer ikke. Anonymkode: 79699...a36 Du må ha lest feil. Kvinner flest liker en penis på en de ikke har den relasjonen til. Men ikke et uoppfordret penisbilde slengt i fleisen fra en random eller bekjent forsåvidt. Det liker omtrent ingen kvinner. Så menn plis slutt med dette!! Anonymkode: dff76...40f 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #11 Skrevet 7. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi menn er utro uansett En grunn til at sexen ikke er der når dem har ei «bedre» dame på si Anonymkode: dff76...40f Er du en av dem? Anonymkode: e8b78...c13 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #12 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du en av dem? Anonymkode: e8b78...c13 Nei? Lest flere av svarene mine kanskje før du spyr ut eder og galle? Anonymkode: dff76...40f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #13 Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må ha lest feil. Kvinner flest liker en penis på en de har den relasjonen til. Men ikke et uoppfordret penisbilde slengt i fleisen fra en random eller bekjent forsåvidt. Det liker omtrent ingen kvinner. Så menn plis slutt med dette!! Anonymkode: dff76...40f Skrev setningen feil. Ordet «ikke» skulle ikke være med Anonymkode: dff76...40f
Gjest Vanlig fyr Skrevet 7. januar 2019 #14 Skrevet 7. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: Har kikket i den tråder her inne på forumet, og har rett og slett kommet til den konklusjonen at damer rett og slett ikke tennes av menn. Jeg tror at for dem handler et forhold bare om at de skal få barn, eller at forholdet gir dem høyere status og mer penger. For ifølge trådene så tennes ikke kvinner av mannens penis, og menn som lager tråder om f.eks sæd, får til motsvar at det er det ekleste og mest motbydelige de vet om. Prøv å hør for deg en mann si at fitte er det ekleste dem vet om? Nei, selvfølgelig sier dem ikke det, med mindre de er homofile. En mann som ikke ville slikket pga "ekle" kjønnssafter ville fort blitt dømt som umandig eller homofil av damene her. Men menn tenner på det motsatte kjønn, kontra hva som er tilfelle for damene. Jeg står fast ved at menn er enormt mye mer seksuelle enn damer, noe som også bekreftes her inne da kvinnene sier de aldri er kåte, ser aldri på en mann og blir tent osv.. Kvinnen vil bare ha sæden til en ressurssterk og kjekk, barsk mann for å få gode nok gener til barnet sitt, for så bare å "bryte" familieidyllen. De vil bare ha barn, de vil ikke ha noe familieliv med en mann involvert. Anonymkode: 661bd...bc6 Kvinner og menns seksualitet er litt forskjellige, men det betyr ikke at kvinner ikke er "kåte vesen". Kvinner kan være akkurat like kåte som menn.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #15 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei? Lest flere av svarene mine kanskje før du spyr ut eder og galle? Anonymkode: dff76...40f Spyr ut edder og galle? Jeg spurte om du var en av dem. Anonymkode: e8b78...c13 5
FrankDrebin Skrevet 7. januar 2019 #16 Skrevet 7. januar 2019 Den store forskjellen er vel at kvinner ikke oppretter og/eller deltar så aktivt i runketråder som mange menn (iallefall her inne) gjør, og blir dermed ofte sett på som snerpete nonner. 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #17 Skrevet 7. januar 2019 Vi skryter i hvert fall ikke like mye som mange menn om at vi digger sex og kikker på menns kropper. Der er vi svært forskjellige. Anonymkode: 4b47b...154 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #18 Skrevet 7. januar 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner ikke på penis eller noe sørlig glad i sæd. Men kåtheten min går på mannen i sin helhet. Og tro meg, mennene har da vanskelig med å holde tritt med mitt behov... 🙄 Vil tro at generelt sett kan menn være kåtere og tenke mer på sex i det daglige, men når det kommer til selve akten kommer de ofte til kort... Anonymkode: 1aeac...f4d 6 stykker er enige med dette når jeg skriver, til dere alle 7, DREAM ON! dere har aldri vært fjernere fra sannheten, absolutt all erfaring tilsier at dere tar fullstendig feil, med all erfaring mener jeg alle heterofile menns erfaring. Dere er så himmelvidt langt bak alle vanlige menn når det kommer til sex. Punktum finale, Amen. Og ferdig snakka. Sånn er det bare. Anonymkode: 02803...6ea
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #19 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 6 stykker er enige med dette når jeg skriver, til dere alle 7, DREAM ON! dere har aldri vært fjernere fra sannheten, absolutt all erfaring tilsier at dere tar fullstendig feil, med all erfaring mener jeg alle heterofile menns erfaring. Dere er så himmelvidt langt bak alle vanlige menn når det kommer til sex. Punktum finale, Amen. Og ferdig snakka. Sånn er det bare. Anonymkode: 02803...6ea Deg har jeg diskutert med før. Få deg et liv eller stikk til psyk. Anonymkode: 4b47b...154 2
Gjest Vanlig fyr Skrevet 7. januar 2019 #20 Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: med all erfaring mener jeg alle heterofile menns erfaring. Anonymkode: 02803...6ea Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå