Gå til innhold

Flere her som HATER agurk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg ikke liker er agurk. Jeg virkelig hater det. Jeg vet ikke om det er lukten eller smaken som er verst. 

Jeg har inntrykk av at de aller fleste liker agurk. De bruker det til alt mulig. For meg er det nesten "skummelt" å spise ute for man vet aldri om retten kommer med agurk eller ikke.

Dessuten er det så mange som må påpeke hvor rart de synes det er at jeg ikke liker agurk. "Det smaker jo bare vann?" er en gjenganger. Så hvorfor MÅ man tilsette agurk da, lurer jeg på?

Andre som ikke takler agurk?

Anonymkode: 42fcc...819

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Jeg elsker agurk - på alt og i alle sammenhenger 

😊

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Typen HATER agurk. Forstår ikke hvorfor. Jeg syns agurk er ok, men jeg foretrekker å skjære den i staver og bruke til dip, ellers bruker jeg ikke agurk i noe som helst. 

Jeg jobber på sykehjem og smører jo ofte brødskiver til frokost og kvelds. Pleier å pynte med diverse grønnsaker, og en gang pynta jeg med agurk og alle de 14 beboerne plukket av agurken, haha... 

Anonymkode: bac66...933

Skrevet (endret)

Jeg liker smaken av agurk. Men eliminasjonsdiett har vist at jeg egentlig ikke tåler det så bra, til tross for at det er mest vann. Men det er jo vi dinosaurer også.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker agurk, men ikke sylteagurk, det smaker pyton. Snakk om å ødelegge god mat! 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker slangeagurk, men ikke sylteagurk😣

Anonymkode: 695a4...426

• Liker 3
Gjest Lily_88
Skrevet

Når jeg spiser skikkelig spicy mat, så er det godt å ta en bit av en agurkstav for kjølne kjeften mellom bitene 😂

AnonymBruker
Skrevet

Liker bare sylteagurk

Anonymkode: edb22...ef8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke agurk :( Skulle så ønske jeg likte det, prøver det flere ganger i året. Det smaker like fælt hver gang :(

Anonymkode: cfe78...a5e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke agurk :( Skulle så ønske jeg likte det, prøver det flere ganger i året. Det smaker like fælt hver gang :(

Anonymkode: cfe78...a5e

Samme! 

Skrevet

Agurk er helt ok. Spiser det hvis den ligger der, men hadde ikke følt noe savn hvis jeg aldri fikk se en agurk til i mitt liv. Squash derimot. Det er møkkagrønnsak, det🤮

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater også agurk, bare en bitteliten bit er nok til å ødelegge et helt måltid 🤢

Anonymkode: ca0db...05e

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker(likte?) agurk til vanlig,men i svangerskapet her har jeg skjønt hva folk ikke liker med det🤢vann? Slim spør du meg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes agurk er godt, og det er så nøytralt at man kan har det til nesten alt. Det er med å gjøre mat saftigere og friskere. Jeg vil også tro at agurk er en av de sunneste tingene man kan spise.

Anonymkode: efdf0...2cb

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker agurk men så er det noe vi ofte bruker i asiatiske retter så blir litt selvfølge, men jeg liker ikke å spise agurk hvis det er helt alene uten noe i maten (vet noen venner som liker å spise det som stanger bare). Liker også syltet agurk men ikke på alt. Jeg kjenner en som ikke liker det så godt og han sa det er pga konsistensen er for bløt og føles ekkelt i tungen. Opplever du slik og?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke vært så veldig glad i agurk jeg heller, men etter at jeg begynte å skrape ut den bløte kjernen så har det endret seg veldig! Deler agurken i to og enten skjærer ut (lager et langt snitt på skrå på begge sider) eller skraper ut (med skje) det bløte.

Skrevet
På 7.1.2019 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Det eneste jeg ikke liker er agurk. Jeg virkelig hater det. Jeg vet ikke om det er lukten eller smaken som er verst. 

Jeg har inntrykk av at de aller fleste liker agurk. De bruker det til alt mulig. For meg er det nesten "skummelt" å spise ute for man vet aldri om retten kommer med agurk eller ikke.

Dessuten er det så mange som må påpeke hvor rart de synes det er at jeg ikke liker agurk. "Det smaker jo bare vann?" er en gjenganger. Så hvorfor MÅ man tilsette agurk da, lurer jeg på?

Andre som ikke takler agurk?

Anonymkode: 42fcc...819

Liker ikke agurk... får også ofte høre at "det smaker bare vann".. 

Skrevet

Takler ikke smaken av agurk, får alltid høre at den smaker ingenting, og er bare vann. Men syns den smaker masse 🤢

Skrevet

Elsker agurk, drikker til og med ren agurkjuice.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...