AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Har lyst til å ta denne utdannelsen, for jeg trives veldig godt på min kontorjobb. Jeg jobber med kundeservice, men det er ganske mye økonomi og sånn også her. Jeg bare føler at det er det eneste jeg kunne tenke meg, og som jeg vet at jeg mestrer. Ingen andre studier fanger interessen min, og årene begynner å gå.. Jeg ser at de anbefaler S1+S2 eller R1 matte før man begynner. Jeg har 1P + 2PY og ikke spesielt gode karakterer (3 og 4, både stanpunkt og eksamen). Er matten så vanskelig? Anonymkode: f6a86...e27
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Går 2 året økad på BI. Hadde den enkle matten for mange år siden på videregående, og jeg syntes matten første året gikk fint. Det var en del jobbing, og mye frustrasjon. Men fikk A til jul og B totalt, så er fornøyd 🙂 Syntes du skal prøve deg! Anonymkode: 86bef...247
solmåneogstjerner Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Det er jævlig vanskelig å få en god karakter når du ikke er god i matte fra før. Jeg klarte akkurat å komme inn, var nær å stryke på matten (Og jeg prøvde tre ganger å få bedre karakter). Men! Jeg fullførte som siviløkonom med B i snitt likevel! Lærte masse de påfølgende årene, synd at jeg hadde brukt opp de tre mulighetene til å ta eksamen i matte. Sikker på at det hadde gått strålende om jeg fikk en siste sjanse på femte året. Det går an!!! Kjør på og prøv!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Samfunnsøkonomi og Finans har en del matte? Spesiell på masternivå. Men det finnes spesialiseringer med tilnærnet null matte Anonymkode: e469d...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå