AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Hei jeg studerer medisin i Slovakia og er på mitt første år. I de siste 6 månedene har jeg vært mye nedenfor og har ikke klart prestere 110%. Føler at jeg henger mye etter i mange fag. Vurderer å starte første året på nytt igjen til høsten. Grunnene for at jeg har vært nedenfor er pga personlige grunner. føler meg alene om valget om å ta ett år om igjen. Er det flere som har vært i min situasjon? I såfall hvorfor valgte dere å ta om igjen? Anonymkode: ba7e7...187
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg studerer medisin i Slovakia og er på mitt første år. I de siste 6 månedene har jeg vært mye nedenfor og har ikke klart prestere 110%. Føler at jeg henger mye etter i mange fag. Vurderer å starte første året på nytt igjen til høsten. Grunnene for at jeg har vært nedenfor er pga personlige grunner. føler meg alene om valget om å ta ett år om igjen. Er det flere som har vært i min situasjon? I såfall hvorfor valgte dere å ta om igjen? Anonymkode: ba7e7...187 Det er ifølge veilederen på min skole, mange som går året omigjen en eller annen gang iløpet av studiet 😊 jeg tar et år omigjen for å forbedre karakterene mine. Anonymkode: 2adc8...dcc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå