Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

jeg studerer medisin i Slovakia og er på mitt første år. I de siste 6 månedene har jeg vært mye nedenfor og har ikke klart prestere 110%. Føler at jeg henger mye etter i mange fag. Vurderer å starte første året på nytt igjen til høsten. Grunnene for at jeg har vært nedenfor er pga personlige grunner.

føler meg alene om valget om å ta ett år om igjen. Er det flere som har vært i min situasjon? I såfall hvorfor valgte dere å ta om igjen?

Anonymkode: ba7e7...187

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

jeg studerer medisin i Slovakia og er på mitt første år. I de siste 6 månedene har jeg vært mye nedenfor og har ikke klart prestere 110%. Føler at jeg henger mye etter i mange fag. Vurderer å starte første året på nytt igjen til høsten. Grunnene for at jeg har vært nedenfor er pga personlige grunner.

føler meg alene om valget om å ta ett år om igjen. Er det flere som har vært i min situasjon? I såfall hvorfor valgte dere å ta om igjen?

Anonymkode: ba7e7...187

Det er ifølge veilederen på min skole, mange som går året omigjen en eller annen gang iløpet av studiet 😊 jeg tar et år omigjen for å forbedre karakterene mine. 

Anonymkode: 2adc8...dcc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...