AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Jeg føler jeg bor på feil plass. Har bodd her i veldig mange år, men aldri følt at jeg hører til her. Er en liten by, der det er mange klikker, og jeg faller bare mellom her. Trodde ting skulle bedre seg da jeg fikk barn, men det gjør dessverre ikke det. De som kjenner hverandre fra før holder sammen, jeg føler meg litt som hår i suppa hos enkelte. Jeg føler at livsgnisten og energien min er blitt helt borte i denne lille byen. Men så tenker jeg på om det er meg det handler om, at hvis jeg flytter så vil jeg få samme følelse allikevel. Jeg har nå barn så det er ikke bare bare å flytte lengre. Men det er først nå har jeg økonomi til å forandre bosted. Så til det jeg da lurer på...er det noen som har byttet bosted av ca like grunner og som fikk det bedre? Hadde vært fint å høre andres erfaring.. Anonymkode: 5d92e...a44
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler jeg bor på feil plass. Har bodd her i veldig mange år, men aldri følt at jeg hører til her. Er en liten by, der det er mange klikker, og jeg faller bare mellom her. Trodde ting skulle bedre seg da jeg fikk barn, men det gjør dessverre ikke det. De som kjenner hverandre fra før holder sammen, jeg føler meg litt som hår i suppa hos enkelte. Jeg føler at livsgnisten og energien min er blitt helt borte i denne lille byen. Men så tenker jeg på om det er meg det handler om, at hvis jeg flytter så vil jeg få samme følelse allikevel. Jeg har nå barn så det er ikke bare bare å flytte lengre. Men det er først nå har jeg økonomi til å forandre bosted. Så til det jeg da lurer på...er det noen som har byttet bosted av ca like grunner og som fikk det bedre? Hadde vært fint å høre andres erfaring.. Anonymkode: 5d92e...a44 Jeg har flyttet av samme grunn som deg. Har aldri angret Nå har jeg ikke barn da.... Anonymkode: 1f9d1...7d8 1
solmåneogstjerner Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Jeg ville flyttet. Om det er det samme på det nye stedet etter en viss tid, så kan du heller tenke over om det er noe med deg. Jeg har bodd mange steder. Har aldri flyttet fordi jeg mistrives, men har jo sett at det er forskjeller. Noen steder har vært bra, noen greie nok, noen omtrent ikke til å holde ut. Er ikke farlig å flytte, selv om du har barn. Så lenge du er der, er trygg og gjør det du kan for dem så går det sannsynligvis bra. Og - etter min mening, om det ikke gjør det så hadde det sannsynligvis gått galt på et senere tidspunkt uansett. Ja til flytting!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Du sier du bor i by, da er det garantert miljøer og folk du ikke har truffet enda. En by kan overraske deg! Hvorfor ikke prøve å bytte miljø og la deg overraske? Mindre drastisk enn å flytte. Selv fikk jeg et helt annet liv etter jeg starta med kampsport (er dame). Har blitt kjent med mennesker jeg ikke ante eksisterte her i byen og storkoser meg! Anonymkode: b72d0...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå