Gå til innhold

Guilty pleasures innen TV og film?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På ‎07‎.‎01‎.‎2019 den 17.40, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg har ingen guilty pleasure innen tv og film siden jeg ser ikke none grunn til å være flau over ting jeg liker å se på.

Samme.

Hvis jeg finner tilstrekkelig underholdningsverdi i noe til at jeg gidder å bruke tid på å se på det, så er det da virkelig ikke noe mer å si. Enkelte dager er hodet såpass kokt og/eller skakkjørt pga. søvnmangel osv. [1] at jeg bare trenger noe skikkelig dumt for å roe ned. Andre dager smaker det bedre med noe litt mer krevende, og så bortetter.

[1] Har full jobb, hus, fire unger og kone som jobber turnus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paradise Hotel og Ex on the Beach...

Skrevet

The Bachelor, Say yes to the dress, ex on the beach norge og jpk. 

Skrevet
På Friday, January 11, 2019 den 9.56, Missy77 skrev:

Paradise Hotel og Ex on the Beach...

På Friday, January 11, 2019 den 11.57, j23 skrev:

The Bachelor, Say yes to the dress, ex on the beach norge og jpk. 

Jeg skjønner ikke at noen ORKER å følge med på slike ting. 

Ikke for å være frekk eller noe altså, men slike show er så fordummene og flertallet av deltakerne fremstår som dumme brød. Hvis jeg forsøker å følge med på slike TV-programmer, så kan jeg nesten føle at hjernen krøller seg av å se på slike tåpelige programmer. 

Anonymkode: a1fb6...2ba

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at noen ORKER å følge med på slike ting. 

Ikke for å være frekk eller noe altså, men slike show er så fordummene og flertallet av deltakerne fremstår som dumme brød. Hvis jeg forsøker å følge med på slike TV-programmer, så kan jeg nesten føle at hjernen krøller seg av å se på slike tåpelige programmer. 

Anonymkode: a1fb6...2ba

Som du sier så er det totalt hjernedød underholdning. Passer perfekt når jeg er sliten og ikke orker noen ting, ikke bruke hjernen heller. 😆

Også er faktisk flere av de som er med på dette fine mennesker, på sin måte. 

Skrevet

Må innrømme at jeg finner disse husfrue-programmene underholdene, de er flinke til å lage utrivelig stemning av ingenting. "Krangle-TV" er gøy. :P 

Skrevet

Vil kanskje ikke kalle det guilty pleasure i og med at jeg ikke skjuler at jeg ser på det, men true crime (48 hours og lignende) kan jeg ikke få nok av. Ser alt jeg kommer over og elsker det.

Anonymkode: 0a5cc...623

• Liker 1
Skrevet

Home and away forever💖

Anonymkode: 4668b...928

Skrevet

Ullared.

Skrevet

Ullared. Days of our lives var også guilty pleasure, men det går jo ikke på norsk TV mer, snufs. Gidder ikke betale for Viaplay eller hva det heter. Var også ivrig tilhenger av hotel Cæsar. 

Av filmer er mean girls og twilight skikkelig guilty pleasure. Og freaky friday og american pie-filmene. 😂🤪

Anonymkode: e4edc...c91

Skrevet

Kardashian, Ungkaren /ungkarskvinnen, the bachelor in paradise

Skrevet (endret)

Herregud så mange guilty pleasures jeg har! Jersey Shore, Snooki & Jwoww, Catfish, Paradise Hotel, Ex on the Beach, Dr Phil osv osv... 😂 også liker jeg godt dokumentarer. I julen satt jeg og så på dokumentarer om pingviner 🙊

Når det kommer til film så digger jeg cheerleader-filmer (Bring it On, for eksempel), Mean Girls, The Devil Wears Prada... Typiske jentefilmer. 

Endret av Elán
  • 1 måned senere...
Skrevet

Dr phil, i am jazz, my 600 lb life og true crime. Må se disse i fred og ro, eller så hadde det vært litt flaut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...