Gå til innhold

Etterregistrere Eurobonuspoeng

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet om det går an å etterregistrere SAS Eurobonuspoeng??

Hvor mange poeng får man for en tur til New York??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Innen tre månader, men då må du ha boarding- kortet, eller dei slippane du har att når du går inn på flyet, og billettane/ kvittering, og dette må sendast til Sverige.

Gjest Anonymous
Skrevet

Okay, sender jeg bare orginalen? Jeg har den samlede kvitteringen som ligger bak alle de enkle billettene, men boardinkortet/lappen tror jeg ikke jeg har. Hjelper dette? Det står jo hvilke flighter og mitt navn på.

Får jeg mange poeng for en New York tur tror du?

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg ringte Eurobonus for å få vite dette, og du må nok ha boardingkortet og, det sa dei til meg i alle fall. Kvittering heldt ikkje... Men ring SAS, så får du adressa og, eg har ikkje den. Sidan eg mista boardingkorta kunne eg ikkje etter- registrere uansett. Du kan maile dei og.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Dessuten må du ha kjøpt billettene direkte gjennom SAS og ikke gjennom Plusreiser eller et reisebyrå som selger "storbyferier" e lign. Da får du ikke ett eneste poeng.

Skrevet
Dessuten må du ha kjøpt billettene direkte gjennom SAS og ikke gjennom Plusreiser eller et reisebyrå som selger "storbyferier" e lign. Da får du ikke ett eneste poeng.

Dette er nonsens. Jeg har etterregistrert poeng flere ganger, uten at jeg har bestilt billett direkte fra SAS (men aldri fra Plusreiser heller). Det står da ikke på boardingkortet hvor du har kjøpt billetten. Men du må ha de små lappene som rives av boardingkortet, jeg gjemmer alltid på disse til jeg ser at poengene er registert.

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen som vet om det går an å etterregistrere SAS Eurobonuspoeng??

Hvor mange poeng får man for en tur til New York??

Du kan gjøre det på nett

Gjest Gjesten
Skrevet

Du kan gjøre det på nett

Nei, eg ringde SAS Eurobonus, og dei sa eg måtte ha kvittering, boardingkort og alt det der og sende alt til Stocholm for å få etterregistrert... Trur det er best å ringe SAS eg.

Skrevet

Kan man etterregistrere reiser som skjedde før man ble medlem i eurobonus, eller kun reiser som har skjedd etter at man ble medlem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...