Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker dere bruke rettetang, stav eller krølltang? Med sånn kort klype nederst eller klype langs hele tangen? (Ikke så flink å forklare🙈) hva er best å bruke når man skal krølle en Bob/hår som rekker til litt over skuldrene? Og hva er best størrelse?

Anonymkode: 94ed0...abf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Flette det når håret er vått. Tar det ut når håret er helt tørt... Eneste måten å krølle det på som ikke skader håret :) 

Anonymkode: a0f1b...9b7

• Liker 1
Skrevet

Bruker stort sett alltid rettetang. Føler krøllene blir mer avslappet og "beachy" med rettetang enn med krølltang/krøllstav.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Saltvannsspray, pakker det inn i handkle og booom, Greace er tilbake!

Anonymkode: 5cc33...eac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt hår kom ferdigkrøllet. 

Anonymkode: becf6...ba7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flette det når håret er vått. Tar det ut når håret er helt tørt... Eneste måten å krølle det på som ikke skader håret :) 

Anonymkode: a0f1b...9b7

Alle typer knekker og bøyer, skader håret på sikt. Derfor trenger håret variasjon.

Samme hestehale er skadelig for håret. Det knekker ved strikken. Samme gjelder hyppig bruk av hårbøyle, spenner osv.

Fletting av vått hår gir annen type skade enn krølltang, og er dog mildere for håret enn varmebehandling.

Anonymkode: e1944...933

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hårruller og klemmer, som i gamledager. Holder lengst :) 

Anonymkode: 61723...e09

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best å bruke rettetang. Resultatet blir finere synes jeg, og det er lettere og mindre tidkrevende. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...