AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Jeg har flere rundt meg, både de som ser og føler ting ikke alle gjør, og vanlige mennesker, som har fortalt meg at de føler det er noe med meg og min energi. I tillegg har jeg opplevd og følt på kroppen min at jeg vet det er noe med meg, noe jeg kan, som ikke alle kan. Jeg kan se, jeg kan føle på energi. Men jeg er veldig mørkredd og har blitt skremt av filmer ogsånn, slik at jeg ikke tør å åpne meg for denne verdenen. Er det noe jeg kan gjøre, for å ikke være redd? Eller må jeg rett og slett bare ta tiden til takke og åpne meg når jeg er klar for det? Anonymkode: d7c93...380
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Personlig tror jeg dette er noe du må arbeide med. Du sier du kan føle på energier og du kjenner at det er noe spesielt ved deg. Hvis du prøver å tenke over energiene når du føler dem, tror jeg allerede du er godt på vei. At du tenker over hva dine følelser er i det øyeblikket og prøver å finne ut av hva det er som skjer, slik at du bli mer kjent med evnen din. Jeg tror mest sannsynlig du bare må prøve å skille mellom skrekkfilmer og det som "skjer i virkeligheten" på en måte. Du kan også prøve å finne energier når det for eksempel ikke er mørkt siden du er mørkredd. Det handler vel mest om skille på det du syns er skummelt og det å utforske noe nytt og innse at det ikke trenger å være like skummelt. Anonymkode: 93458...f96
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #3 Skrevet 8. januar 2019 På 7.1.2019 den 16.45, AnonymBruker skrev: Personlig tror jeg dette er noe du må arbeide med. Du sier du kan føle på energier og du kjenner at det er noe spesielt ved deg. Hvis du prøver å tenke over energiene når du føler dem, tror jeg allerede du er godt på vei. At du tenker over hva dine følelser er i det øyeblikket og prøver å finne ut av hva det er som skjer, slik at du bli mer kjent med evnen din. Jeg tror mest sannsynlig du bare må prøve å skille mellom skrekkfilmer og det som "skjer i virkeligheten" på en måte. Du kan også prøve å finne energier når det for eksempel ikke er mørkt siden du er mørkredd. Det handler vel mest om skille på det du syns er skummelt og det å utforske noe nytt og innse at det ikke trenger å være like skummelt. Anonymkode: 93458...f96 Tusen takk for svar og gode råd! Må jo ikke tenke på sånt og føle på disse energiene når dt er mørkt. Anonymkode: d7c93...380
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #4 Skrevet 8. januar 2019 På 7.1.2019 den 16.35, AnonymBruker skrev: Jeg har flere rundt meg, både de som ser og føler ting ikke alle gjør, og vanlige mennesker, som har fortalt meg at de føler det er noe med meg og min energi. I tillegg har jeg opplevd og følt på kroppen min at jeg vet det er noe med meg, noe jeg kan, som ikke alle kan. Jeg kan se, jeg kan føle på energi. Men jeg er veldig mørkredd og har blitt skremt av filmer ogsånn, slik at jeg ikke tør å åpne meg for denne verdenen. Er det noe jeg kan gjøre, for å ikke være redd? Eller må jeg rett og slett bare ta tiden til takke og åpne meg når jeg er klar for det? Anonymkode: d7c93...380 Filmer er lagd for å være skumle. Gjenferd ser ofte helt annerledes ut enn på film! Ja, ånder kan være skumle også, og det er naturlig å være redd når man er ung, men i filmene er jo dette veldig overdrevet for å bli skumlest mulig. Hvordan kan du "se" energi? Anonymkode: 2bf15...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå