Gå til innhold

Hva er det med folk som prøver seg selv om man har kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer det av manglende respekt for vedkommende? Manglende sosiale antenner?

Jeg har for eksempel nylig blitt bedt med hjem fra byen (samtidig som en hånd ble plassert langt opp på låret mitt) selv om jeg rett før informerte om at jeg har fått meg kjæreste. Har også fått direkte forespørsel om sex opptil flere ganger på meldinger, selv om jeg etter første gangen skrev nei, og grunnen til det. Har også hendt at det kommer "dickpics" ut av ingenting, selv om de vet jeg er opptatt.

Dette må da være desperate typer som prøver seg på alt som kan krype og gå? For nei, jeg legger ikke opp til det. Er en stille og tilbaketrukket person med et helt gjennomsnittlig utseende. Hvorfor gjør de det? Får de noensinne positiv respons??

Det verste er vel at en jeg har sett på som en god venn (vi hadde sex et par ganger for noen år siden, men ble gode venner etter det) er den mest pågående av alle. Null respekt for meg, tydeligvis.

Anonymkode: de999...624

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel de er ihvertfall ikke så ille som folk som har kjæreste\samboer\ektefelle som ligger med andre.

Anonymkode: 15012...b7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De vil ligge med noen. Kanskje fordi du er stille og sjenert så tror de at de har sjans? Du må lære deg å avvise :)

Hvis noen jeg hadde null interesse av sendte meg en melding og spurte om sex,  selv om han visste jeg var opptatt, ville jeg ikke takket høflig nei og forklart hvorfor....! Ville enten blokkert uten svar, eller evt svart uten å legge to fingre i mellom når det gjaldt å si skikkelig fra om at det var laangt over streken! 

Altfor mange jenter er ALTFOR høflige. Og nei, jeg sier ikke at det er jentenes skyld at menn oppfører seg som idioter.  Men hvis en fyr oppfører seg som en idiot, så gi ham klar beskjed! Gjerne med iskald forakt. Ser altfor ofte jenter som smiler og ler mens de aker seg unna en innpåsliten fyr og helst vil han skal gå. Si ifra, jenter! Iskaldt blikk og hard stemme:"Kan du være så vennlig å flytte deg?" Sånne fyrer tar ikke hint....

Anonymkode: 31d1f...f08

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De vil ligge med noen. Kanskje fordi du er stille og sjenert så tror de at de har sjans? Du må lære deg å avvise :)

Hvis noen jeg hadde null interesse av sendte meg en melding og spurte om sex,  selv om han visste jeg var opptatt, ville jeg ikke takket høflig nei og forklart hvorfor....! Ville enten blokkert uten svar, eller evt svart uten å legge to fingre i mellom når det gjaldt å si skikkelig fra om at det var laangt over streken! 

Altfor mange jenter er ALTFOR høflige. Og nei, jeg sier ikke at det er jentenes skyld at menn oppfører seg som idioter.  Men hvis en fyr oppfører seg som en idiot, så gi ham klar beskjed! Gjerne med iskald forakt. Ser altfor ofte jenter som smiler og ler mens de aker seg unna en innpåsliten fyr og helst vil han skal gå. Si ifra, jenter! Iskaldt blikk og hard stemme:"Kan du være så vennlig å flytte deg?" Sånne fyrer tar ikke hint....

Stort sett enig, men det der blir altfor høflig når de virkelig innpåslitne og ekle typene dukker opp. "Dra til fingrene før jeg knekker dem av deg" var veldig effektivt, eller "Ser jeg ut som mora di siden du henger etter meg sånn", "Ha deg vekk før jeg spyr på deg". Man må bli slem i kjeften noen ganger.

Anonymkode: 18720...227

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok rett i at jeg må lære meg å avvise. Nesten uansett hvor egoistisk og ekkel en fyr er klarer jeg ikke annet enn å høflig forsøke å bli kvitt ham. Som du sier, kanskje de faktisk "lukter" at jeg er slik, og derfor tror jeg skal gå med på det selv om jeg er opptatt. Et par av disse risikerer jeg å møte på i virkeligheten, og da er det enda vanskeligere å si ordentlig fra, evt. blokkere, selv om det er det jeg har lyst til.

Anonymkode: de999...624

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stort sett enig, men det der blir altfor høflig når de virkelig innpåslitne og ekle typene dukker opp. "Dra til fingrene før jeg knekker dem av deg" var veldig effektivt, eller "Ser jeg ut som mora di siden du henger etter meg sånn", "Ha deg vekk før jeg spyr på deg". Man må bli slem i kjeften noen ganger.

Anonymkode: 18720...227

Ah, men du har ikke hørt mitt tonefall, dryppende av iskald forakt!

AnonymBruker
Skrevet

:? 

Anonymkode: da7c6...a31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...