AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Vi bor i en bygård sentralt i Oslo og er stort sett fornøyde. Felleskostnader er noe under normalt, hvilket også gjenspeiler seg i gården da ting ikke blir særlig vedlikeholdt. Ikke har vi vaktmester, ikke bli pærer i oppgangen skiftet og ikke blir det måkt noe når det er snø. Dette er dog greit nok, vi gjør ikke akkurat stort selv heller. Bakgården har egentlig bare noen sykkelstativer, og søppelkasser og er ellers bare et tomt område. Men naboene har i de 2-3 månedene begynt å fylle opp hele bakgården med skrot. Alt fra elektronikk, gamle møbler, digre plater, store champagneflasker og andre store objekter som ikke passer i en vanlig personbil. Og stadig kommer det mer søppel. Dette har begynt å irritere meg grenseløst. Tiltaksløs som jeg er har jeg først nå, i første omgang tenkt til å kontakte styreleder. Har noen andre tips? Anonymkode: fc867...fdd
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Ta det opp så fort som mulig. Dess mer det samler seg dess større tiltak blir det for ansvarlige å rydde opp, og mindre sannsynlig at det skjer. Anonymkode: ea07e...313 2
Gjest Sislo Rucli Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 (endret) Send en e-post til styreleder. Om ikke det fungerer så får du legge ut rotet deres på en kjøp og salg-gruppe. Det blir gjort i mitt borettslag når folk slenger fra seg - vi selger det. Eller hiver det når vi få container de to gangene i året. Og kanskje du burde vurdere å bli med i styret? Få skikk på borettslaget. Endret 7. januar 2019 av Sislo Rucli
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Det koster ikke stort p leie en stor container hvis flere er sammen. Ser ihverfall ille ut å ha det sånn. Kontakt styreleder! Anonymkode: 4bf1a...a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå