AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Jeg synes jeg blir mer sulten om jeg spiser mandler eller nøtter, men det sies jo at det er så veldig mettende og bra å spise for å holde vekten og for helsen generelt. Flere som opplever det samme? Anonymkode: 83120...8c6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Spiser du salte nøtter? Det er vel mer helsemessig enn vekten da, er heller ikke mange du trenger spise om dagen. Aner ikke dine helse og vekt. Anonymkode: c690f...c68
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiser du salte nøtter? Det er vel mer helsemessig enn vekten da, er heller ikke mange du trenger spise om dagen. Aner ikke dine helse og vekt. Anonymkode: c690f...c68 Jeg spiser kun usaltede, rå nøtter.. Anonymkode: 83120...8c6
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Om du ikke er vant å spise noe særlig nøtter, så kan cravings bare bety at magen venner seg til det og reagerer litt merkelig i begynnelsen. Fortsette 1-2 uker og se om det gir seg Anonymkode: 0c4ab...d39
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Nøtter er ikke bra for å holde vekten nei... Anonymkode: f1a9e...74f
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 Hvis du har problemer med vekten, har du kanskje problemer med sult/metthetssignaler også, eller å tolke dem/forholde deg til dem. Vi har aldri vært rikere og bedre ernært, men alt pratet om sult og metthet for tiden, gjør folk veldig usikre, det skaper nærmest en massesuggesjon. Spis nok, variert og det du liker, da spiser du bra, og den sultfølelsen du får da, er ikke farlig eller skadelig eller noe du trenger å gjøre noe med - annet enn å spise neste gang det er tid for et måltid. Anonymkode: 04e21...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå