AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Har en liten baby som bestemor ser på det som naturlig å bade sammen med i badekar. Jeg kjenner at jeg ikke liker dette uten at jeg klarer å forklare hvorfor. Er det bare jeg som er rar eller er det innafor å nekte bestemor å bade med babyen min? Anonymkode: 70ad1...052 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 Populært innlegg #2 Skrevet 7. januar 2019 Du er rar. Anonymkode: ff4b1...cfd 85
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Du er ikke rar. Jeg er bestemor og hadde aldri falt meg inn å bade med barnebarn . Anonymkode: 7cc3c...08b 21
Pupperulla Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Det har aldri vært en problemstilling her, heldigvis😅. Første tanke er vel at det er litt rart og ikke deres oppgave🤷♀️ Egentlig er det jo ikke noe galt i det,men litt rart at det er noe bestemor vil gjøre 8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en liten baby som bestemor ser på det som naturlig å bade sammen med i badekar. Jeg kjenner at jeg ikke liker dette uten at jeg klarer å forklare hvorfor. Er det bare jeg som er rar eller er det innafor å nekte bestemor å bade med babyen min? Anonymkode: 70ad1...052 Skal bestemor bade babyen så får det skje med babyen i babybadekaret og med påkledd bestemor. Eller bestemor får være med på babysvømming. Der går grensn. Bestemødre er bestemødre, ikke mødre. Anonymkode: a7a6d...00c 21
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 Her får bestemor både bade og dusje med ungen om de ønsker det. Bestemor er naboen og ungen er der ofte. Både bestemor og bestefar skifter bleier og lar ingen få bade i badekaret rett som det er så jeg ser egentlig ikke problemet... Det er jo mine foreldre og jeg badet med mamma da jeg var mindre. Men ungen bader alene og er trygg på vann. Anonymkode: 31f4d...6e2 11
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #8 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her får bestemor både bade og dusje med ungen om de ønsker det. Bestemor er naboen og ungen er der ofte. Både bestemor og bestefar skifter bleier og lar ingen få bade i badekaret rett som det er så jeg ser egentlig ikke problemet... Det er jo mine foreldre og jeg badet med mamma da jeg var mindre. Men ungen bader alene og er trygg på vann. Anonymkode: 31f4d...6e2 Samme her når mine var babyer. Svigermor også, hun er nabo og ofte med ungene. Bryr meg for å være helt ærlig ikke, helt sjukt at noen klarer å se på det som upassende. Anonymkode: 50fbb...0a0 39
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #9 Skrevet 7. januar 2019 Litt spesielt. Hadde nok blitt litt sånn 'eeeh ok? Har ikke du allrrede dusja idag?' Om mamma ville bada med dattera mi da hun var baby. Til og med jeg ser ikke poenget med at jeg skal sitte oppi badekaret med dattera mi nå. Med mindre jeg har på badedrakt. Og det blir ihvertfall spesielt. Anonymkode: 8a160...1c4 4
Infinitum Skrevet 7. januar 2019 #10 Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt spesielt. Hadde nok blitt litt sånn 'eeeh ok? Har ikke du allrrede dusja idag?' Om mamma ville bada med dattera mi da hun var baby. Til og med jeg ser ikke poenget med at jeg skal sitte oppi badekaret med dattera mi nå. Med mindre jeg har på badedrakt. Og det blir ihvertfall spesielt. Anonymkode: 8a160...1c4 Så hvis du har på deg badedrakt, da ser du et poeng å bade sammen? Jeg bader ofte med ungene mine, vi har gedigent boblebad, og lettvindt å ta alle samtidig. 29
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #11 Skrevet 7. januar 2019 Et spørsmål fra en ung og barnløs. Hvorfor er det rart? Anonymkode: 237fc...2e9 33
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #12 Skrevet 7. januar 2019 Hvis du skal nekte henne, så bør du kunne forklare hvorfor. Rart de som er mot her ikke sier noe om hvorfor. Hva tenker dere egentlig på? Anonymkode: 1dbe6...41f 9
Populært innlegg kisskissbangbang Skrevet 7. januar 2019 Populært innlegg #13 Skrevet 7. januar 2019 Høres superkoselig ut for både bestemor og baby, synes jeg. 53
Gjest INGNTNG Skrevet 7. januar 2019 #14 Skrevet 7. januar 2019 (endret) Med mindre du mistenker at bestemor er pedofil så ser jeg ikke helt problemet. Du kan selvsagt nekte henne, det er din baby, men da ville jeg ha forberedt et godt svar på hvorfor det er problematisk. Endret 7. januar 2019 av INGNTNG
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #15 Skrevet 7. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en liten baby som bestemor ser på det som naturlig å bade sammen med i badekar. Jeg kjenner at jeg ikke liker dette uten at jeg klarer å forklare hvorfor. Er det bare jeg som er rar eller er det innafor å nekte bestemor å bade med babyen min? Anonymkode: 70ad1...052 Jeg skjønner hva du mener, jeg kjenner på akkurat det samme når Jeg forsøker å sette meg inn i situasjonen. Likevel er det en irrasjonell følelse som ikke gir grunnlag for å nekte. Anonymkode: b4205...990 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #16 Skrevet 7. januar 2019 Jeg har selvfølgelig ikke noen mistanke om pedofili. Det er mer det at jeg synes det er unaturlig og litt ekkelt. Men sliter med å forklare hvorfor jeg ikke liker det. TS Anonymkode: 70ad1...052 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #17 Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selvfølgelig ikke noen mistanke om pedofili. Det er mer det at jeg synes det er unaturlig og litt ekkelt. Men sliter med å forklare hvorfor jeg ikke liker det. TS Anonymkode: 70ad1...052 Det er nok fordi du ikke liker tanken på at bestemors rynkete gamle kropp og kroppsvæsker forurenser vannet som babyen din bader i. Men jeg tror ikke du burde fortelle henne akkurat det. Anonymkode: cc4de...c64 23
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #18 Skrevet 7. januar 2019 Mistenker du at bestemor har pedofilitendenser? Anonymkode: ef199...4aa 3
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #19 Skrevet 7. januar 2019 Min mamma dusja ihverfall med mine gutter da hun passa dem som baby, det er da bare hyggelig! Anonymkode: ce45f...47b 5
altflyter Skrevet 7. januar 2019 #20 Skrevet 7. januar 2019 Jeg ser ikke problemet med at bestemor bader med barna. Barn har godt av å se nakne kropper i alle aldre. Forhåpentligvis får de et sunt kroppsbilde av det. Når du sier baby... Hvor mange måneder er ungen? Babyer skal jo ikke ha for varmt badevann og voksne foretrekker gjerne langt varmere vann enn en baby skal ha. Det er det eneste jeg reagerer på. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå