Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Igår fikk jeg positiv el test, la inn aksjer på kveld. Idag fikk jeg negativ test. Men jeg har ikke hatt noe el slim. Har prøvd å følge med på om det kommer slim, livmortappen osv. Jeg blir ikke klok! Har noen blitt gravide uten å ha el slim? Tok ut p stav i august å dette er 2 periode med el tester 

Anonymkode: a6266...72f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det plutselig kommer etterhvert? Prøv og gjør det hver dag inntil det kommer?

Anonymkode: ff4a1...d13

Skrevet

Ikke meningen å kuppe tråden, men må man ha mye slim for å ha eggløsning  😮?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Cyndaquil skrev:

Ikke meningen å kuppe tråden, men må man ha mye slim for å ha eggløsning  😮?

Jeg vet faktisk ikke, men leser at slimet gjør det lettere for sæden å nå frem? At mange vet de har el pga slimet.  Vi for kjøre på annenhverdag denne uka for å se om det hjelper 🤪

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket ikke noe til EL-slim, og ble allikvel gravid🙊 så det er selvfølgelig mulighet!

Anonymkode: 8cf65...a9a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår fikk jeg positiv el test, la inn aksjer på kveld. Idag fikk jeg negativ test. Men jeg har ikke hatt noe el slim. Har prøvd å følge med på om det kommer slim, livmortappen osv. Jeg blir ikke klok! Har noen blitt gravide uten å ha el slim? Tok ut p stav i august å dette er 2 periode med el tester 

Har aldri hatt noe eggløsningsslim, som jeg vet om.. og jeg følger veldig godt med på utfloden min, haha! 🤣Utenom eggløsning også, føler jeg har mye mer utflod enn andre generelt. Nå vet jeg ikke helt hvor mye andre har da, det er jo ikke akkurat noe man snakker om.

Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg merket ikke noe til EL-slim, og ble allikvel gravid🙊 så det er selvfølgelig mulighet!

Anonymkode: 8cf65...a9a

Ja tenker jo at siden el testen var positiv i går å negativ idag så må det vell være noe på gang selv om ikke jeg har noe slim🙊

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, prettylittlemisfit skrev:

Har aldri hatt noe eggløsningsslim, som jeg vet om.. og jeg følger veldig godt med på utfloden min, haha! 🤣Utenom eggløsning også, føler jeg har mye mer utflod enn andre generelt. Nå vet jeg ikke helt hvor mye andre har da, det er jo ikke akkurat noe man snakker om.

Lykke til :)

Hehe ja jeg snakket med andre prøvere om utflod, men stort sett ingen andre😂 følger veldig med selv, men blir ikke klok på denne kroppen! 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja jeg snakket med andre prøvere om utflod, men stort sett ingen andre😂 følger veldig med selv, men blir ikke klok på denne kroppen! 

Er vel kanskje best å ikke følge med på alt mulig, kan bli gal av dette! haha 😂 men å følge med på endringer er nok lurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...