AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Vi så en film på barneskolen på tidlig 2000tallet. Tror filmen var fra 90 tallet kanskje eller kanskje den var ny da vi så den. På vhs. Handlingen tror jeg var i italia. Hvertfall sydlig. Den startet med en gammel mann tror jeg som eide et vannrør eller noe som var verdt mye. Husker ikke mye mer enn at denne familieeide -noe med vannforsyning - Det var en tvist der. Det var en ung gutt som jobbet der som denne eldre mannen ikke ville skulle overta driften. Så han gjorde tilslutt noe med denne gutten. Og så viste det seg på slutten av denne gutten etter han var blitt drept - at det var en long lost sønn av denne mannen. Det var en veldig god film. Trist og innholdsrik. Skulle gjerne sett den igjen men jeg klarer liksom ikke huske flere detaljer. Var en gammel liten landsby det hele foregikk i. Anonymkode: 5d6a5...7ea
Rumle Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 (endret) Tror du kanskje tenker på denne? Veldig fin, mener det er to filmer, vet ikke om dette er den første? Endret 7. januar 2019 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Det må jo bare være den ! Da skal jeg se den ikveld *krysser fingrende*! Tusen takk! Har tenkt på den i årevis . Anonymkode: 5d6a5...7ea 2
Rumle Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må jo bare være den ! Da skal jeg se den ikveld *krysser fingrende*! Tusen takk! Har tenkt på den i årevis . Anonymkode: 5d6a5...7ea ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå