Gå til innhold

Han tar aldri initiativ til sex lenger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen i 2,5 år, og har hatt jevnlig sex helt til sommeren startet. Nå har vi gått fra å kose oss i senga 3-4 ganger i uka til....ja det var vel i romjula sist det skjedde. Så kan vel si ca 3 ganger pr mnd er det «normale» nå. Jeg er ikke den som ikke har lyst, det er han. De siste ørten gangene er det jeg som har tatt initiativet, han er jo med på leken men syns helt ærlig ikke at han er like mye med som før. Han blir ikke like stiv og han er mer passiv, gidder liksom ikke gjøre så mye fordi jeg er jo den som tar initiativet så han slipper jo. 

Har snakket om dette med han så mange ganger, men han lytter ikke. Jeg spør hvorfor, men får bare til svar at han er sliten. Men han er ikke sliten hele tiden, det nekter jeg å tro. I jula hadde han fri i over en uke og jeg måtte omtrent lure han med på leken. Han responderer ikke seksuelt lenger på noe. Får han en BJ så tar han jo i mot, men så tar det jo dobbelt så lang tid før det blir noe på meg da, og han slikker meg aldri tilbake etter jeg har gjort han ferdig. Da er vi ferdig liksom. Og når han sitter i helgene å spiller PlayStation i 7 timer iløpet av en dag så nekter jeg å tro at han er så sykt sliten som han skal ha det til. Han har også hele ettermiddagene på seg, men jeg får aldri noe hint om sex lenger. Og hinter jeg så reagerer han ingenting på det. Ler det bare vekk og evt tar vekk hånda mi eller noe. 

Jeg er gravid, skal snart føde, noe som betyr at jeg er livredd for fremtiden med han her. Skal jeg leve resten av livet med en som ikke begjærer meg? Som ikke har lyst på meg noen gang igjen? Nærheten er kanskje der i form av kyss og klemmer men helt ærlig så er ikke det nok for meg, jeg trenger mer enn det. Hvor er den ekte mannen jeg ble sammen med? Han her tapt seg så til de grader i mine øyne og kjenner at både begjæret og følelsene mine overfor han er på tur vekk.

Han ble slik rett etter jeg ble gravid, men jeg har spurt han direkte om den ikke-eksisterende sexlysten handler om graviditeten men det nekter han for og gjentar bare igjen og igjen at det handler om at han er sliten. Skal jeg tro på det? Det var jo som å skru av en bryter. 

Jeg gikk fra å være sammen med den mannen med mest sexlyst jeg noen gang har vært sammen med, til å bli den med minst lyst av dem alle. 

Vet ikke hva jeg skal gjøre og blir bare veldig lei meg av dette her. Forholdet fungerer ikke, dette ødelegger hverdagen min. Men kan jo ikke tvinge han til å ha lyst på meg heller. 

Anonymkode: c1d3f...dfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville krydderet det med Cola og kryddermix fra Santa Maria. Funket for meg og typen😏

Skrevet

Kanskje han enkelt og greit bare har problemer med å ha sex med deg når han vet at du har en baby som vokser i magen? Jeg vet at det muligens hadde fått meg til å stoppe og tenke over det både en og to ganger

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så han er ikke en «ekte mann» fordi han ikke har lyst på deg lengre? Interessant konklusjon

Anonymkode: 2d52c...76c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, midlertidigbruker said:

Kanskje han enkelt og greit bare har problemer med å ha sex med deg når han vet at du har en baby som vokser i magen? Jeg vet at det muligens hadde fått meg til å stoppe og tenke over det både en og to ganger

Hvorfor det?

Anonymkode: a49f8...e72

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det?

Jeg er ikke mann men tror jeg lett hadde tenkt det samme. Du poker jo på en måte babyen med pikken din, enkelt sagt.

Anonymkode: 737ac...029

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når er termin? 

Ville prøvd å ikke tenkt så mye over det før en stund etter ungen er født og "ting er mer normalt". Kanskje han tror grunnen er at han er sliten, men bak alt ligger det i grunn at det er en baby inni der. 

Anonymkode: 7008b...f7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er med all sannsynlighet fordi du er gravid, og han sliter med ideen av at babyen er inni deg. 

Kjipt, men veldig vanlig.

Det ville jeg ikke overdramatisert såpass som du gjør her.

7 timer med PlayStation derimot.....

Anonymkode: 7aa84...b7e

• Liker 1
Skrevet

Det verkar veldig graviditetsrelatert da. Kan vere han tenker det er mindre sårande å seie han er sliten enn at han ikkje tenner på deg som gravid. Min mann mister lysta, og i bunn og grunn evna til å ha sex med meg når eg er gravid. Kipt, men veit det går seg til igjen. Det vil det sikkert gjere for dykk også! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan behandler du han? Kanskje du sliter han ut så han ikke gidder sex?

Anonymkode: 5b6f9...01a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, midlertidigbruker skrev:

Er jo det jeg og mistenker. Så har jo spurt han om det flere ganger, men han nekter på det hver gang. Og det er jo forståelig hvis det er grunnen, og overkommelig for da vet jeg at det er noe som går over. Det vet jeg jo ikke nå. Når jeg ikke vet grunnen så vet jeg jo heller ikke om dette er noe forbigående eller evigvarende, og blir derfor også veldig sårt å leve med. Ts 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan behandler du han? Kanskje du sliter han ut så han ikke gidder sex?

Anonymkode: 5b6f9...01a

Hehe jeg behandler han bra vil jeg si. Sliter han ikke ut, for å si det sånn. Han sitter som sagt å spiller PlayStation hver dag uten at jeg sier noe så SÅ sliten kan han ikke være.

Synes prioriteringene er rare jeg da. Når forholdet er dårlig så velger han hobbyene sine fremfor parforholdet. Jeg har vanskelig for å forstå den biten kjenner jeg. Ts 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er termin? 

Ville prøvd å ikke tenkt så mye over det før en stund etter ungen er født og "ting er mer normalt". Kanskje han tror grunnen er at han er sliten, men bak alt ligger det i grunn at det er en baby inni der. 

Anonymkode: 7008b...f7f

Termin om 2 mnd. 

Jo jeg har ikke tenkt å gå fra han pga det her, det må da finnes en løsning.. eller i det minste en forklaring på hvorfor han har snudd sånn. Ts 

AnonymBruker
Skrevet

PlayStation 7 timer hver dag? Tror du må få ham ut i jobb, så han kan kjøpe bleier og slikt. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PlayStation 7 timer hver dag? Tror du må få ham ut i jobb, så han kan kjøpe bleier og slikt. 

Han jobber. De 7 timene er lørdag og søndag, resten av uka bruker han 2-3 timer etter jobb. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han jobber. De 7 timene er lørdag og søndag, resten av uka bruker han 2-3 timer etter jobb. 

Wow. Hvordan blir dette når barnet kommer til verden?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Hvordan blir dette når barnet kommer til verden?

Han sier det blir annerledes da. Men vi får se. Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Du ventet fryktelig lenge med å skrive at du er gravid. Det kan være årsaken. Slutt å vær så vanvittig dramatisk, du bærer på deres barn og du revurderer fremtiden kun fordi han ikke har hatt lyst på deg de siste månedene? Kanskje han ikke syns det er attraktivt at du har stor mage? Kanskje du har lagt mye på deg? Kanskje du har forandret deg nå i løpet av graviditeten på noen punkt som gjør at han ikke har lyst på deg eller mister tenningen? Men igjen, kanskje det ikke er deg som er problemet i det hele tatt, kanskje han faktisk bare er sliten, lei og kanskje han gruer seg litt til fremtiden? Kanskje han er spent med tanke på at dere skal få barn? Hva driver dere med ellers om dagene bortsett fra at han spiller spill? Drar du han med på noe? Spør om han blir med å gå en tur? Gir du han positiv oppmerksomhet eller spør du bare om dere skal pule? 

Altså, du vet ikke hva fremtiden bringer. Det gjelder MYE og ikke bare deres sexliv. Ta ting som det kommer, og få ut ungen og ta ting derifra. Det blir lite tid til sex uansett når dere har en liten en, så at dere henger sexlivet på tørk en stund gjør ingenting. 

Dere har forøvrig ikke vært sammen så lenge heller. Etter 2-3 år har man så vidt blitt godt kjent. Så........ 

Anonymkode: 1f606...b6f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er for at du er gravid. Ikke mas. men flørt. Da løsner det kanskje. 

Anonymkode: d223b...4f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...