Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke i hvilket forum dette passer best.

Første dag i ny jobb i dag og nå sitter jeg på do og holder tilbake gråten fordi jeg er så UTROLIG LEI av å alltid oppleve det samme uansett hvor jeg går. Lei av "hyggelige" blikk fra menn uansett hvilken retning jeg ser i. Lei av bebreidende blikk fra damer som får meg til å føle at jeg må unnskylde meg. Lei av at sjefen ikke greier en introduksjonsrunde gjennom 10-11 kontorer uten å metoo-vitse om meg TO GANGER til de ekle kompiskollegaene sine! Lei av følelsen av å ha hoppet oppover i søknadsbunken fordi jeg er fin å se på. Og lei av de surmaga svarene jeg sikkert kommer til å få i denne tråden om at jeg bare innbiller meg alt sammen, egentlig bare er helt middels pen og bare kan slutte å bruke sminke. Dritt lei av alt som har med utseende å gjøre.

Anonymkode: 9af21...a77

• Liker 23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkar deg.

Anonymkode: 71b31...9fd

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Bytt bransje

Anonymkode: a4acf...c5e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så hva vil du vi skal gjøre?

Anonymkode: b7388...83d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke i hvilket forum dette passer best.

Første dag i ny jobb i dag og nå sitter jeg på do og holder tilbake gråten fordi jeg er så UTROLIG LEI av å alltid oppleve det samme uansett hvor jeg går. Lei av "hyggelige" blikk fra menn uansett hvilken retning jeg ser i. Lei av bebreidende blikk fra damer som får meg til å føle at jeg må unnskylde meg. Lei av at sjefen ikke greier en introduksjonsrunde gjennom 10-11 kontorer uten å metoo-vitse om meg TO GANGER til de ekle kompiskollegaene sine! Lei av følelsen av å ha hoppet oppover i søknadsbunken fordi jeg er fin å se på. Og lei av de surmaga svarene jeg sikkert kommer til å få i denne tråden om at jeg bare innbiller meg alt sammen, egentlig bare er helt middels pen og bare kan slutte å bruke sminke. Dritt lei av alt som har med utseende å gjøre.

Anonymkode: 9af21...a77

Hvor pen er du? Hvilken kjendis ligner du på?

Anonymkode: e7d53...714

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det som deg. Så ble jeg stygg. Det er verre.

Anonymkode: fb6bf...738

• Liker 49
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du det har med at du er pen? Kan være oppførselen din..

Anonymkode: 72f22...50f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: e7e31...8bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om du har en svært spesiell sjef...

Anonymkode: 0005e...7c5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Wow, innbilsk much. Kom ned på jorda igjen.

Anonymkode: 9b4b4...5f5

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg. Jeg er mann....opplever stille sextrakkasering fra damene på jobb, konstant mistillit fra kona, og utseendet mitt dytter meg oppover i systemet slik at jeg nå har kommet på et nivå jeg rett og slett mistrives på.

Anonymkode: 5140e...d8d

• Liker 18
Skrevet

Ikke start med blogg ihvertfall. VG har nok å skrive om. 

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det har med at du er pen? Kan være oppførselen din..

Anonymkode: 72f22...50f

Du har åpenbart aldri vært pen....Hvorfor sier alle sånt i slike tråder? Det er jo slik det er å være pen, vet dere ikke det=? Folk med fine linjer, pen kropp og utseende opplever dette daglig. Men så kommer det spydigheter fra andre og bare MÅ pirke på at det må være personligheten. Nei det er det ikke .

AnonymBruker
Skrevet

Si i fra til de på jobben at du ikke liker vitsing rundt utseende, blir nok ikke bedre før du sier noe høyt. Eller så må du bare finne deg i det, evt finne deg en annen jobb hvor du blir respektert for den du er. Jeg har opplevd litt av det selv og skjønner hva du mener. Men det blir bedre jo eldre du blir OM det er noe trøst..

Anonymkode: f2fb8...beb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har nesten samme problemet, men hos meg er det min rikdom som er problemet. Alle skal alltid vitse om at jeg ikke trenger å jobbe siden jeg har så mye penger. Jeg får også selvsagt jobbene jeg vil ha siden sjefene håper det å gi meg jobb kan gi dem fordeler karrieremessig.

Vi får bare bite tennene sammen og gjøre det beste ut av situasjonen. 

Anonymkode: 5c333...f65

• Liker 3
Skrevet

Folk ser på deg fordi du er ny, slutt å anta grunnen til at folk ser. 

At sjefen kommer med sleivete uttalelser vedr metoo er uprofesjonelt og sier mer om han enn deg. Men det er ikke noe å grine for, ta på deg storjente-buksene og gå ut for å gjøre jobben din! 

Utseendet er ikke alt, og jeg vet ikke hvilken bransje du er i men her hos meg hadde du ikke vart lenge om utseendet var alt du hadde å tilby. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du får trøste deg med at om du er pen eller ikke kommer helt an på øyet som ser.......

Anonymkode: e31e4...4e3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Du har åpenbart aldri vært pen....Hvorfor sier alle sånt i slike tråder? Det er jo slik det er å være pen, vet dere ikke det=? Folk med fine linjer, pen kropp og utseende opplever dette daglig. Men så kommer det spydigheter fra andre og bare MÅ pirke på at det må være personligheten. Nei det er det ikke .

Dersom eg er streng meg meg sjølv, er eg ein 7ar. Men sjølv eg, heterofile meg som tenner på menn, kaster blikk mot vakre kvinner. Og sjølv om eg har mest lyst å sende dei eit smil, så kan det godt hende det oppfattast som eit grin :)

Anonymkode: 0297a...ac6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nesten samme problemet, men hos meg er det min rikdom som er problemet. Alle skal alltid vitse om at jeg ikke trenger å jobbe siden jeg har så mye penger. Jeg får også selvsagt jobbene jeg vil ha siden sjefene håper det å gi meg jobb kan gi dem fordeler karrieremessig.

Vi får bare bite tennene sammen og gjøre det beste ut av situasjonen. 

Viser det at du er rik? Si de fancy bilene er banken sine og at designerklærne er kjøpt med kredittkort. 

Til Ts, hvorfor ikke leve av utseendet ditt mens du fremdeles har det? 

Anonymkode: c4cbd...336

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Viser det at du er rik? Si de fancy bilene er banken sine og at designerklærne er kjøpt med kredittkort. 

Anonymkode: c4cbd...336

Har  for kjente foreldre til at det er en mulighet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...