Uglems Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Hei Hva er dine symptomer nå mellom eggløsning og ikm? Alt fra små til store, vanlige og uvanlige? Mine: Lyst på sterk mat Økt utflod Merkelig følelse i livmor Dette er ingen "er jeg gravid tråd", men gøy å lese om andres symptomer:) tester du, skriv det gjerne her:)
Catgirl Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Er 5 dpo. Mine tegn: Økt utflod, samt El slim etter El!? Husker ikke at jeg har hatt det så lenge etterpå før. Hadde El smerter og murringer som varte lengre enn vanlig (frem til 2-3 dpo). Tett i nesa og forkjølet (husker jeg var det i dpo land sist syklus også da)
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 49 minutter siden, Catgirl skrev: Er 5 dpo. Mine tegn: Økt utflod, samt El slim etter El!? Husker ikke at jeg har hatt det så lenge etterpå før. Hadde El smerter og murringer som varte lengre enn vanlig (frem til 2-3 dpo). Tett i nesa og forkjølet (husker jeg var det i dpo land sist syklus også da) Spennende:) økt utflod er jo et tegn på graviditet, særlig om den er hvit og slimete. Anonymkode: f44a9...c11
Uglems Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2019 Skulle egentlig ikke skrive den som anonym 😂
Catgirl Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Var også veldig kvalm om natten da jeg var rundt 2 dpo, men kanskje bare reaksjon på progesteron. Har også mindre appetitt.
Uglems Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, Catgirl skrev: Var også veldig kvalm om natten da jeg var rundt 2 dpo, men kanskje bare reaksjon på progesteron. Har også mindre appetitt. Kan være så mangt. Har vært skikkelig kvalm i en uke etter eggløsning, men det kan være så mye. Jeg er nemlig kvalm til vanlig 😛
Catgirl Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 Ja, ikke sant! Naår man letter etter symptomer så finner man mye. Da jeg var gravid med yngste merket jeg jo ingenting, var ikke 100 prosent planlagt den gangen. Så bare fikk jeg sjokk av positiv test. Med nr 1 husker jeg at jeg fikk temp dip 5 dpo til under coverline, men husker ikke så godt de andre symptomene.
Uglems Skrevet 7. januar 2019 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2019 1 minutt siden, Catgirl skrev: Ja, ikke sant! Naår man letter etter symptomer så finner man mye. Da jeg var gravid med yngste merket jeg jo ingenting, var ikke 100 prosent planlagt den gangen. Så bare fikk jeg sjokk av positiv test. Med nr 1 husker jeg at jeg fikk temp dip 5 dpo til under coverline, men husker ikke så godt de andre symptomene. Spesielt det der:) det var vel da egget festet seg kanskje?:) med nr 1 hadde jeg kun masse utflod og litt ømme pupper, men følte meg helt fantastisk for jeg var så stabil i humøret😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå