Gjest Leo-girl (ikke innlogget) Skrevet 23. august 2002 #1 Skrevet 23. august 2002 Hei, Er i 8+2 i dag og synes jeg har fått en liten kul på magen allerede. Magen er hard og den kan ikke holdes inne på noen måte. Lurer på om dette er bare luft eller om det kan være fordi jeg er gravid. Vet at luften også kommer fordi jeg er gravid...men dere skjønner sikkert hva jeg mener. Dette er mitt første barn. Noen som vet? Takknemlig for svar. Klem fra Leo-girl
mammamia Skrevet 23. august 2002 #2 Skrevet 23. august 2002 Jeg har d samme. Men d er visst luft... Står i allefall d i bøkene. Jeg klarer å stå i alle buksene mine, men har store problemer m å sitte.
Gjest Frøken Dings Skrevet 23. august 2002 #3 Skrevet 23. august 2002 Livmoren kommer somregel ikke over skambenet før ca uke 12, så grunnen til kulen på magen din er sannsynligvis luft. Selv måtte jeg legge bort mine trange dongeribukser etter ca 8 uker, så du er i godt selskap! :D
Gjest Leo-girl (ikke innlogget) Skrevet 23. august 2002 #4 Skrevet 23. august 2002 Hei, Regnet vel med at det var luft...men man får vel fryde seg litt over magen alikevel...det er jo tross alt pga av nurket at det er luft i magen...hehe! Men det er som du sier mammamia...det er ubehagelig å sitte....vi får stå istedet da....til lufta er borte...hehe Lykke til videre i svangerskapet! Klemmer fra Leo-girl og nurket 8+2
Klips Skrevet 23. august 2002 #5 Skrevet 23. august 2002 Men det kjennes jo ikke ut som luft? Jeg vet jo at ikke småtten er så stor ennå, men kan det virkelig ikke være en annen forklaring? Skulle liksom tro jeg merket det dersom magen var full av luft!
Gjest Leo-girl (ikke innlogget) Skrevet 23. august 2002 #6 Skrevet 23. august 2002 Jeg vet Klips....det kjennes ikke ut som luft hos meg heller.....men det er tydeligvis det da......men uansett...so what....magen er jo der...det er bare å stryke på den og kose seg...hehe. Nurket vårt kan faktisk kjenne at vi stryker oss over magen allerede...det synes jeg er ganske sprøtt. :blunke: Klem fra Leo-girl og nurket 8+2
Klips Skrevet 25. august 2002 #7 Skrevet 25. august 2002 Kan det kjenne det allerede! Åh, så kos. Skal stryke masse. (Synes bare dette med magen er litt pinlig jeg, når folk spør og jeg bare er to månede på vei og de sier at det syns og jeg sier at men det skal det jo ikke gjøre på lenge! :oops: )
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2002 #8 Skrevet 25. august 2002 hei... Er nå litt over 4 mnd på vei, er ikke helt sikker på hvor langt jeg er kommet, men magen vistes tidlig... Var litt flaut å komme med den kula når jeg bare var 2 mnd på vei. Det så ikke s bra ut, men d har kommet seg Skal på ny ultralyd 11. September. Magen ha ploppa litt meir ut sia sist æ va... Ska bli skøy. Du får kose dæ me Nurket ditt.. Kose me mitt kvær kveld. Kos å klæm fra Litle og Nurket
mammamia Skrevet 26. august 2002 #9 Skrevet 26. august 2002 Jeg lurte en stund på om det kan være to inni der, pga størrelsen... I tillegg til luft er det visst vanlig med litt hevelse og vann og slike ting. Ellers har jeg gått ned to kilo på de første ti ukene, så det er ikke derfor at magen har vokst i allefall. Fin unnskyldning til å begynne å shoppe i alle fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå