Gå til innhold

Uføretrygd og videre utredning og behandling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært syk noen år og forsøkt forskjellige behandlinger og undersøkelser. Jeg nærmer meg en avklaring ift arbeidsevne på 50%. Har forsøkt høyere men måtte redusere igjen. Meget mulig at om ikke ting mirakuløst blir bedre så kan det hende at jeg søker 50% arbeidsufør ila året. 

Jeg kommer jo aldri til å gi opp å bedre min helsetilstand. Foreløpig får jeg medisiner til å lindre symptomer, men jeg vil fortsette å jobbe mot å  bli kvitt problemet. 

Så til spørsmålet. HVIS jeg skulle bli bedre (forhåpentligvis) så vet jeg at jeg alltid kan gå tilbake til å øke stilling. MEN mine videre forsøk til å bedre helse, enten det er medisinske forsøk eller trening eller bruk av manuellterapeuter - kiropraktorer - osteopater osv. Vil det fortsatt vurderes som IKKE AVKLART? Selv etter at jeg ev har fått uføre. Eller er det kun når en klar forbedring har kommet? 

Hvis dere skjønner hva jeg mener. 

Anonymkode: 6131e...6a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får du innvilget ufør, er du ferdig avklart. I alle grader. 

Anonymkode: 277b4...b30

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du innvilget ufør, er du ferdig avklart. I alle grader. 

Anonymkode: 277b4...b30

OK. Så en ev endring kommer hvis jeg skulle bli bedre, og ikke mens jeg forsøker å bli bedre, hvis jeg forstår deg rett?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK. Så en ev endring kommer hvis jeg skulle bli bedre, og ikke mens jeg forsøker å bli bedre, hvis jeg forstår deg rett?

Ja

Anonymkode: 41e85...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...