AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 En nabo har fått seg hund og er ute etter noen som kan lufte valpen mens de er på jobb, og har spurt meg. Hvor mye pleier man å ta betalt for dette? Anonymkode: 75a53...285
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Jeg hadde sikkert gjort det gratis om jeg allikevel var hjemme. Det er vel snakk om ti minutter av tiden din, den skal vel ikke på lang tur mens den er valp? Så kan de vanne blomstene mine og mate kattene når jeg reiser bort. Anonymkode: bff45...50c 1
Chablis Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 (endret) Dersom det kun er snakk om å hente valp for tur og levere valp etter tur så hadde jeg gjort det gratis for godt naboskap. Etter min erfaring får man gjerne gode tjenester tilbake av slikt. Se på det som en mulighet til å komme deg ut hver dag. (Men dette avhenger av hvor lang tid det er snakk om. Dersom eier forventer en times tur hver dag så ville jeg tatt betalt, det er jo tross alt 20 timer i mnd) Dersom valpen skal være hjemme hos deg hele dagen så ville jeg spurt hva eier synes var passende og forhandlet frem en grei avtale. Endret 7. januar 2019 av Elektra 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Hadde jeg uansett vært hjemme å det hadde vært snakk om en kjapp luftetur midt på dagen så hadde jeg nok gjort det gratis. Så hadde jeg tenkt at jeg hadde fått hjelp til noe senere. Må ikek ha betaling for alt, særlig ikke når det kommer til å hjelpe familie og naboer Anonymkode: 76afb...70e 1
solmåneogstjerner Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 (endret) Kommer litt an på hvor mye tid det tar. Forutsetter at du er hjemme uansett? 50-100 kroner per gang, men da må du ta en ordentlig tur. Evt mer om det er snakk om en ordentlig tur som gir hunden trim og tar litt tid for deg .5-600 i måneden for en kjapp tissetur hver dag. Endret 7. januar 2019 av solmåneogstjerner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå