Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg fikk negativ clearblue eggløsningstest iforgårs (ettermiddag) positiv med smilefjes el test igårkveld, og negativ idag morgen! Altså negativ bare 12 timer etter den positive. Er dette normalt? Leser om flere som har positive el tester flere dager på rad, og nå var den negativ bare 12 timer etter den positive. Skal sies at det er første gang jeg har sett en positiv el test hos meg selv. Hadde heldigvis sex iforgårs og igår, mannen er på jobb nå men bør vel ha idag også eller er det for sent?? Hilsen 2årig frustrert prøver..

Anonymkode: 85e09...a6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min blir også negativ igjen dagen etter positiv, så ikke noe unormalt med det.

Høres ut som dere har fått lagt aksjer til god tid, men hvis dere har prøvd i 2 år og det ikke har gått ennå, ville jeg kontaktet legen for en sjekk av dere begge. Dere har krav på hjelp etter 1 års prøving.

Anonymkode: 9b0e0...ffb

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min blir også negativ igjen dagen etter positiv, så ikke noe unormalt med det.

Høres ut som dere har fått lagt aksjer til god tid, men hvis dere har prøvd i 2 år og det ikke har gått ennå, ville jeg kontaktet legen for en sjekk av dere begge. Dere har krav på hjelp etter 1 års prøving.

Anonymkode: 9b0e0...ffb

Vi er allerede under ivf behandling, skal igang med vårt 3 forsøk om noen måneder. men håpet er jo fremdeles der om å klare det naturlig mellom slaga❤️

Anonymkode: 85e09...a6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...