AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Del Skrevet 7. januar 2019 Hei! Jeg vurderer å utdanne meg til jordmor, men litt usikker når det kommer til lønn. Har hørt at mange sier det er dårlig lønn, men i følge utdanning.no ligger lønnen på mellom 500-600 000 kr før skatt. Noen jordmødre eller andre som vet hva jordmødre i 100% stilling tjener ca? Før eller etter skatt? Anonymkode: eb534...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Del Skrevet 7. januar 2019 Du må da først bli sykepleier som er bachelor, deretter jobbe 2 år som sykepleier før du kan ta 2 år videreutdanning til jordmor. Vil ikke si de pengene er verdt all utdanningen, men om du virkelig brenner for yrket så er det veldig givende. Jeg ligger på ca 760k brutto, maks ansienittet. Anonymkode: f0b9c...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Del Skrevet 7. januar 2019 Det kommer vel an på om du jobber kommunalt eller statlig, på sykehus er lønnen for spesialsykepleier med max ans 525 000 + evt tillegg. Anonymkode: 218fb...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Del Skrevet 7. januar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må da først bli sykepleier som er bachelor, deretter jobbe 2 år som sykepleier før du kan ta 2 år videreutdanning til jordmor. Vil ikke si de pengene er verdt all utdanningen, men om du virkelig brenner for yrket så er det veldig givende. Jeg ligger på ca 760k brutto, maks ansienittet. Anonymkode: f0b9c...146 Regner med at TS er fullt klar over det. Kan jo hende hun er sykepleier også. Anonymkode: 8b914...34e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #5 Del Skrevet 9. mars 2020 Dytt Anonymkode: f9cab...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #6 Del Skrevet 9. mars 2020 https://spekter.no/Nyheter/Nyheter-2019/Enighet-med-Norsk-Sykepleierforbund-i-lonnsoppgjoret-for-sykehusene/ Anonymkode: 8d1ad...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå