AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Jeg er lei av å handle på hm sin nettbutikk men møter ofte folk som jeg spør hvor plagget er fra og de sier Zalando. Problemet er at hver gang jeg går inn på Zalando og skal lete for eksempel etter genser, så kommer det 80 eller 500 sider med gensere! Også når jeg krysser av for hvilken størrelse... Hvordan i alle dager kan man bla seg frem gjennom så mange plagg? Vet at man også kan sile ut plagg etter farge og merke men det er liksom ikke det som avgjør om jeg syntes en genser er fin eller ikke... Anonymkode: 416a2...29e
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Jeg går oftest inn på Nyheter-fanen, siden størrelsen min stort sett blir utsolgt. Min erfaring er også at de stiligste plaggene forsvinner først. De 500+ genserene som er igjen er ikke nødvendigvis hverken fine eller moteriktige. Er veldig fornøyd med Zalando da. Nesten så jeg skammer meg litt, for sentrum dør ut mens jeg handler alle klærne mine på nett😭 Anonymkode: 566fb...f71 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Jeg følger og med på nyheter hver uke. Har samme erfaring som over, de aller fineste plaggene blir utsolgt veldig raskt. Ellers så liker ikke jeg plagg i polyester, så jeg pleier å sortere på for eksempel. kjole, min str og i bomull, så etter laveste pris først. Anonymkode: 977b2...d7f 3
Djungelvrål Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Bruker alle filterene. Da sitter man plutselig med 200 gensere i stedet for 2000.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg følger og med på nyheter hver uke. Har samme erfaring som over, de aller fineste plaggene blir utsolgt veldig raskt. Ellers så liker ikke jeg plagg i polyester, så jeg pleier å sortere på for eksempel. kjole, min str og i bomull, så etter laveste pris først. Anonymkode: 977b2...d7f Har aldri skjønt det med polyester. Noen av mine fineste hverdagsbluser er i polyester 🙈 Typ sånne mørke med blomsterprint som er så in nå.. de holder seg fine etter vask og trenger aldri strykes. Får alltid mye skryt når jeg har på bluser i polyester 🙈 Anonymkode: 43c98...a59
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri skjønt det med polyester. Noen av mine fineste hverdagsbluser er i polyester 🙈 Typ sånne mørke med blomsterprint som er så in nå.. de holder seg fine etter vask og trenger aldri strykes. Får alltid mye skryt når jeg har på bluser i polyester 🙈 Anonymkode: 43c98...a59 Jeg har atopisk eksem, så på meg så klør det som bare det, jeg blir veldig svett og klam i sånne plagg, synes de er helt grusomme. Er så og si ingen klær jeg stryker heller. Finner og fine mønstre på bomullsklær og, men ikke like mange. Derfor følger jeg alltid med på nyheter, så jeg får kjøpt det som er bra i bomull. Har og et barn som ikke har eksem, og han vil og helst bare ha bomulls klær. Anonymkode: 977b2...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #7 Skrevet 8. januar 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har atopisk eksem, så på meg så klør det som bare det, jeg blir veldig svett og klam i sånne plagg, synes de er helt grusomme. Er så og si ingen klær jeg stryker heller. Finner og fine mønstre på bomullsklær og, men ikke like mange. Derfor følger jeg alltid med på nyheter, så jeg får kjøpt det som er bra i bomull. Har og et barn som ikke har eksem, og han vil og helst bare ha bomulls klær. Anonymkode: 977b2...d7f Skjønner 👍🏼 Jeg går ikke i de blusene hjemme, men hvis jeg skal pynte meg litt. Har altfor mange bluser og skjorter som MÅ strykes før bruk og det gidder jeg ikke😅 Anonymkode: 43c98...a59
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #8 Skrevet 8. januar 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner 👍🏼 Jeg går ikke i de blusene hjemme, men hvis jeg skal pynte meg litt. Har altfor mange bluser og skjorter som MÅ strykes før bruk og det gidder jeg ikke😅 Anonymkode: 43c98...a59 Har jeg klær som blir lett krøllete, så vasker jeg det med lave omregninger. Og henger det på en kleshenger, da blir det ikke krøllete. Anonymkode: 977b2...d7f
Djungelvrål Skrevet 8. januar 2019 #9 Skrevet 8. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner 👍🏼 Jeg går ikke i de blusene hjemme, men hvis jeg skal pynte meg litt. Har altfor mange bluser og skjorter som MÅ strykes før bruk og det gidder jeg ikke😅 Anonymkode: 43c98...a59 Jeg har også gitt opp å kjøpe hverdagsbluser som MÅ strykes. De blir bare liggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå