Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg og ei venninne var ute og gikk tur i dag, og da kom vi inn på dette med å være elskerinne. Jeg er av den typen som aldri kunne vært elskerinne... Hva med deg? Takler du det bra eller får du fort følelser for elskeren din?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Ville nok fått for mange følelser.

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg har vært elskerinne. Det gikk helt fint, og passet meg utmerket...da.

Gjest Gjesten
Skrevet

Ingen problem. Men ikkje om han er i eit anna forhold altså!! Vi må begge vere single.

Gjest Anonymous
Skrevet

Elskerinne. Tenker da gift mann jeg. Og det kunne jeg ikke. Men å ha en ugift elsker er en annen sak :sjarmor:

Gjest Xavia
Skrevet
Elskerinne. Tenker da gift mann jeg. Og det kunne jeg ikke. Men å ha en ugift elsker er en annen sak  :sjarmor:

Man kan da være elskerinne fordi om mannen man er elskerinne med ikke er gift. Min elsker var ikke i noe forhold. Det var ikke jeg heller.

Gjest Gjesten
Skrevet

Man kan da være elskerinne fordi om mannen man er elskerinne med ikke er gift. Min elsker var ikke i noe forhold. Det var ikke jeg heller.

Samme her :wink:

Skrevet

Tror ikke jeg hadde klart det,er et veldig følelse menneske så jeg hadde nok fått følelser for mannen ganske fort.

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

s

Endret av Gitte
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg kunne ikke vært elskerinnen til en opptatt mann, men har prøvd en single elsker mens jeg selv var single. Når er vi ikke single lengre noen av oss... :wink:

Skrevet

Nei, hvorfor skal jeg nøye meg med en som ikke bryr seg om meg? Jeg er verdt mer enn som så.

Skrevet

Nei, har ikke evnen til å "slå av" følelsene mine. Hadde blitt problematisk.

Skrevet

Det kan vel fort bli følelser. Om han er i et forhold og vi bare er "elskere" og jeg IKKE kjenner dama hans, så ja..

Friends with benefits tror jeg passer meg utmerket nå ;)

Gjest Xavia
Skrevet
Nei' date= hvorfor skal jeg nøye meg med en som ikke bryr seg om meg? Jeg er verdt mer enn som så.

Hmmm...da tror jeg kanskje du har misforstått litt. :klø: Man har ikke en elsker fordi man ikke får noe annet. Det er vel sånn at i perioder kan det passe bedre med en elsker , enn å være i ett forhold, med alt det måtte innebære. :wink:

Skrevet

Nei takk, foretrekker kjærlighet sammen med sexen. :wink:

Gjest Gjesten
Skrevet
Nei' date= hvorfor skal jeg nøye meg med en som ikke bryr seg om meg? Jeg er verdt mer enn som så.

Kva i all verda er dette for eit utsagn??? Kven har snakka om å vere verdt noko her, eller ikkje bry seg? Eg har no brydd meg, og det har han og, vi likar og respekterer kvarandre, vi vil berre ikkje ha den der faste, løfte- greia, vi trivest med fridomen og moglegheiten til å gjere det vi vil uten å måtte diskutere det med nokon. Trur vi likar og respekterer kvarandre vel så mykje som mange par, vi er berre ganske frie sjeler. Skal bli spennande for deg å bli psykolog, når du har slike syn på ein ganske vanleg måte å organisere livet sitt på...

Skrevet

hver sin smak :)

Det er så herlig at INGEN er like!! :D

Gjest Xavia
Skrevet

Nei takk, foretrekker kjærlighet sammen med sexen. :wink:

Greit, skjønner bare ikke hvorfor du er skrev om det å være elsker/elskerinne, på en nedverdigende måte? Kanskje du kan forklare mer? Dyp og inderlig kjærlighet og sex, er det eneste som er riktig for deg. Det betyr ikke at alt annet er ekkelt og feil, gjør det?

Skrevet

Jeg har ikke sagt at noe er ekkelt eller feil. Men for meg blir det feil å være elskerinne, fordi jeg vil ha mer enn sex. Jeg vil ha et forhold, og da blir det å være elskerinne noe å "nøye seg med" og ikke det jeg egentlig vil ha. Det betyr ikke at jeg ikke kan se at andre er mer enn fornøyd med bare å være elskerinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...