Gå til innhold

Hva kan jentene gjøre i senga, og hvordan kan jeg som jente ta initiativ til sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min nå veldig lenge, og det er alltid han som tar initiativ til sex. Det er bare blitt sånn, og tror mye av grunnen er for at jeg er redd for å bli avvist, har lav selvtillitt osv. I lengden tror jeg også han synes det er kjedelig å ligge med meg, for jeg gjør ikke stort mye av meg i senga. 

Så; Hva kan jenter gjøre i senga som gutter flest tenner på? Jeg bruker å gi bj’s osv, men er usikker på om jeg er flink til det eller ikke? Han liker å ha kontrollen og er veldig flink med alt han gjør, men jeg vil også vise at jeg er god til noe. tips til hvordan jeg kan bli bedre i senga, og hvordan jeg kan ta initiativ til å ha sex? 

Anonymkode: c6b9e...b7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker å gi bj’s osv, men er usikker på om jeg er flink til det eller ikke? Han liker å ha kontrollen og er veldig flink med alt han gjør, men jeg vil også vise at jeg er god til noe. tips til hvordan jeg kan bli bedre i senga, og hvordan jeg kan ta initiativ til å ha sex? 

Anonymkode: c6b9e...b7a

Du høres veldig usikker ut, tror dere må starte å snakke sammen. Kommunikasjon er nøkkelen til et bra forhold, deler sine lyster og følelser. 

Anonymkode: 80e29...4c4

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres veldig usikker ut, tror dere må starte å snakke sammen. Kommunikasjon er nøkkelen til et bra forhold, deler sine lyster og følelser. 

Anonymkode: 80e29...4c4

Signerer! 

Elles er det bare å ta initiativ akkurat slik kjæresten din tar initiativ til sex.

å være god i sengen er kommunikasjon. Formidle hva du liker gjennom pust, lyd eller få ord. Det er veldig kjedelig å ha sex med noen som ikke gir noen respons.

BJ er mye spytt. Se noen "How to give blowjob" på YouTube, så får du bekreftet eller avkreftet BJene dine. 

Er det noe typen din gir ekstra respons på, så er det noe du burde lagre på minnet.

Anonymkode: c307a...925

AnonymBruker
Skrevet

Én gang skal jeg ta meg tid til å skrive et velformulert standardsvar til alle disse trådene. Men alle de som sier at det er mye lettere å være kvinne i senga kan ta seg en bolle. Nøkkelen for kvinner er nemlig ganske vanskelig å finne, fordi den handler veldig lite om å bli god på ulike teknikker eller fremgangsmåter, og veldig mye om å bare "være" på en spesiell måte. Være et seksuelt vesen, rett og slett. Én som ynker seg av vellyst bare hun kjenner jeg er hard, én som skrur av alle andre tanker og bare lever seg inn i nytelsen, bruker hele kroppen, tenner på å være sexy og å være i en sexy situasjon...og som alt det her faller naturlig for. 

Enkelt sa du? Nei, på en eller annen måte så må dette komme innenfra. Og det har mye med selvtillit å gjøre, ikke minst den selvtilliten som oppstår av seg selv i en trygg og god seksuell relasjon.

Anonymkode: 0748c...31f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye og hvor detaljert info vil du ha? Du kan jo søke en del på nettet etter sexstillinger og hva menn kan like. Hvis du ikke tør å prøve så spør han først om han tror han vil like det. På denne måten tar du initiativ før dere har tenkt å ha sex så da har du et ekstra kort i erme. Det er viktig at du føler deg vel når dere har sex. Det å være trygg og tørre å være seg selv, det å slå seg litt løs som er essensen i sex synes jeg. Snakk med kjæresten din om hva du føler og kanskje han kan si hva han liker også. Jeg synes ikke det er riktig at han skal ha kontrollen. Det gir deg bare følelsen av at du ikke kan og får til noe. Si også det til han. 

Anonymkode: 107e9...d95

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye og hvor detaljert info vil du ha? Du kan jo søke en del på nettet etter sexstillinger og hva menn kan like. Hvis du ikke tør å prøve så spør han først om han tror han vil like det. På denne måten tar du initiativ før dere har tenkt å ha sex så da har du et ekstra kort i erme. Det er viktig at du føler deg vel når dere har sex. Det å være trygg og tørre å være seg selv, det å slå seg litt løs som er essensen i sex synes jeg. Snakk med kjæresten din om hva du føler og kanskje han kan si hva han liker også. Jeg synes ikke det er riktig at han skal ha kontrollen. Det gir deg bare følelsen av at du ikke kan og får til noe. Si også det til han. 

Jeg har nemlig vært i samme situasjon som deg, men er i en helt annen verden i dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei, tror ikke dette har så mye med den tekniske biten og gjøre, så og fokusere på stillinger og sugeteknikk er nok ikke medisinen.

Du har sikkert vært i et forhold en stund. Som i mange forhold så setter det seg rutiner og handlingsmønster etterhvert. Om du plutselig en dag hoppet i sengen med nyinnkjøpt truse med fransk åpning og begynte utførelse av de mest akrobatiske stillinger, så tror jeg det hadde blitt mer spørsmålstegn enn nytelse.

Tror heller du kan begynne å snakke med han og kanskje si at du føler at du er litt kjedelig i sengen og skulle ønske du kunne være litt mer vågal. Du fortsetter med at kanskje han har noen fantasier eller innspill så dere kan prøve. Lag en positiv greie ut av det og gjør også han litt ansvarlig for å komme på banen. Det er ofte det mentale sporet som må opprettes før man går på det tekniske. Tror dere begge kan få det bedre med en mer åpen kommunikasjon på området, og han kan hjelpe deg til å få mer selvtillit på området.....han elsker deg og vill sikkert ikke elske deg mindre etter hans deilige kjæreste ønsker at ting skal bli enda bedre. Når du får mer selvtillit og føler deg trygg så vil det automatisk bli bedre, det handler om å la sine egne følelser slippe fri. Lykke til 🙂 

Anonymkode: cab24...6b2

AnonymBruker
Skrevet

Se i den kama sutra boka. Partneren min og jeg har tatt mye inspirasjon fra den. Det viktigste er at du nyter han og deg selv. Menn elsker slikt 👏

Anonymkode: 244b5...dd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...