Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å registrere meg der.Har bachelor i økonomi og får ikke jobb.tenker å bygge erfaring gjennom dem.  Kan noen dele sine erfaringer om hvordan denne bemanningbyrået er ? Får man mange oppdrag? Og er de seriøse? 

Anonymkode: 37d78...312

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at de bruker folk de allerede har på listene sine og at dermed er vanskelig å få jobb gjennom dem. Har en bachelor selv og registrerte med der, men har aldri hørt noe som helst fra dem. For min del løste det seg greit siden jeg fikk jobb gjennom et annet byrå. Har hatt èn uke fri på et halvt år.

Anonymkode: f8cca...f8a

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har hørt at de bruker folk de allerede har på listene sine og at dermed er vanskelig å få jobb gjennom dem. Har en bachelor selv og registrerte med der, men har aldri hørt noe som helst fra dem. For min del løste det seg greit siden jeg fikk jobb gjennom et annet byrå. Har hatt èn uke fri på et halvt år.

Hvilket byrå fikk du jobb gjennom?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvilket byrå fikk du jobb gjennom?

Et av de store kjente. Mitt tips er at du registerer deg på flere vikarbyrå og søker på ledige stillinger som ligger på nettsidene deres. Hvis du gjør det så ville jeg vært forbredt på at det kan komme en telefon hvor de har et speed intervju for å danne seg et første inntrykk. Det hjelper også at man selv er aktiv og prøver å kontakte dem det er en stilling du har søkt på.

Skrevet
På 7.1.2019 den 4.40, AnonymBruker skrev:

Et av de store kjente. Mitt tips er at du registerer deg på flere vikarbyrå og søker på ledige stillinger som ligger på nettsidene deres. Hvis du gjør det så ville jeg vært forbredt på at det kan komme en telefon hvor de har et speed intervju for å danne seg et første inntrykk. Det hjelper også at man selv er aktiv og prøver å kontakte dem det er en stilling du har søkt på.

Kan du ikke bare si hvilket...?

Anonymkode: 93f2e...9ce

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt to lengre oppdrag og ett kortere oppdrag via de, riktignok flere år siden og via det de kaller for "Bankpower".  Oppdragene fikk jeg veldig fort, for den gangen manglet de folk med erfaring fra bank. Hvordan det er nå, vet jeg ikke. 

Anonymkode: 32db6...a3c

Skrevet

Etter min erfaring er det veldig veldig viktig å ta kontakt, ikke bare registrere seg. Jeg fikk et 5mnders langt oppdrag fra Adecco, men var ikke så fornøyde med dem (adecco) av flere grunner. Nå har jeg tatt kontakt med flere andre byråer, og jeg ringer alltid etter jeg har registrert meg. Da får rekruteren et bedre bilde av hvem jeg er og han/hun sjekker at profilen min ikke har noen mangler og er registrert riktig.

• Liker 1
Skrevet
På 7.1.2019 den 4.32, AnonymBruker skrev:

...Men man må jo søke på jobbene de lyser ut? Om man bare venter på å få et tilbud uten å gjøre annet enn å registrere seg, så er det ikke så rart man ikke hører noe.

Jeg har jobbet via tre bemanningsbyrå, og to av dem av gitt meg andre tilbud basert på gode "anmeldelser" fra arbeidsgiver på jobben jeg opprinnelig søkte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...