AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Hvor ofte stryker du klær, og hvor ofte stryker du? Anonymkode: 398a5...dcb
Zaga Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Stryker aldri klær. Har ikke strykejern eller strykebord heller 🙈 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 Styker én gang i året og det er bunadskjorta til 17. mai. Styrker ikke noe annet. Utdannelsen ble jeg ferdig med i fjor. Anonymkode: 921ff...2e4 5
Chablis Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Har ikke strykejern. Skjortene her er strykefrie og vi har ingen klær som trenger strykejern. Klær som fort krølles henges på kleshenger rett etter vask. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Vurderer å kvitte meg med strykejernet og strykebrettet siden det tar så plass. Har bare brukt det 1 gang på 3,5år... Anonymkode: 398a5...dcb
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 Bare når jeg m å 😵😂 Anonymkode: 8f73f...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 Har aldri strøket noe, men målet mitt er å begynne å stryke ting i 2019. Anonymkode: 6aded...93d
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #8 Skrevet 7. januar 2019 Sist jeg strøk noe var da datteren skulle være Lucia for 6 år siden. Nei vent...nå juger jeg. Søstra mi var her og strøk Luciakjolen for meg🙈 Anonymkode: 5d656...ac7 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #10 Skrevet 7. januar 2019 Stryker når jeg må. Jeg har en håndfull plagg som trenger stryking, men ingen av dem brukes egentlig spesielt ofte. Anonymkode: 9bbd8...7d7 1
Blueblizz Skrevet 7. januar 2019 #11 Skrevet 7. januar 2019 Stryker ikke, men har blitt så voksen at jeg vurderer å begynne. Juleduker og sånn mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #12 Skrevet 7. januar 2019 Tror kanskje jeg måtte stryke et skjørt for 5-6 år siden. Har et strykejern et sted, men er ikke helt sikker på hvor. Anonymkode: 62519...1e1
Majott Skrevet 7. januar 2019 #13 Skrevet 7. januar 2019 (endret) Jeg stryker så og si aldri klær, men bruker en håndholdt damper så bluser og skjorter blir "nystrøkne". Den er genial! Tar sekunder å varme den opp, deretter et par svisj opp og ned på et plagg på en henger, så er det nystrøkent. Tar den med på ferie også, for bluser og kjoler blir gjerne krøllete i kofferten. Den går helt fint på duker også Endret 7. januar 2019 av Majott 1
Perelandra Skrevet 7. januar 2019 #14 Skrevet 7. januar 2019 Sjeldent, kanskje en-to ganger i året. Pleier å tørke kjoler og topper mens de henger på kleshengere. Da blir det mindre krøller og skrukker på plaggene.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 7. januar 2019 #15 Skrevet 7. januar 2019 Aldri, har ikke klær som trengs å strykes.
Ullvott Skrevet 7. januar 2019 #16 Skrevet 7. januar 2019 Jeg har noen bluser som må strykes, men de brukes så lite som mulig. Stryker disse kanskje en gang per måned. På den annen side er jeg blant de som bruker duker og gardiner, og de stryker jeg. Er det noe jeg synes ser ille ut, er det at folk «pynter» bordene sine uten å stryke dukene sine skikkelig; inkludert brettemerker fra lagring. Har ikke tall på hvor mange overdådig julepyntede interiører, dekkede jule- og nyttårsbord o.l. jeg har sett på Insta og Snap, der skarpe brettekanter skriker mot meg. Så dere som skal kaste strykejern og strykebrett: ikke gjør det! I alle fall ikke hvis dere har så mye som en kvadratcentimeter med duker eller gardiner. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #17 Skrevet 7. januar 2019 4 minutter siden, Ullvott said: Så dere som skal kaste strykejern og strykebrett: ikke gjør det! I alle fall ikke hvis dere har så mye som en kvadratcentimeter med duker eller gardiner. Strykejern kan brukes til mye mer enn å stryke klær og duker/gardiner. Ikke kast! Anonymkode: f47ad...afc
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #18 Skrevet 7. januar 2019 Stryker kanskje en gang i uka. Liker å stryke. Det er noe avslappende og tilfredsstillende med det. 🙂 Anonymkode: fdfb6...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #19 Skrevet 7. januar 2019 En gang i måneden kanskje? Stort sett hans skjorter som trenger stryking, og av og til tar jeg sengesettet fordi det blir så deilig å sove i. Anonymkode: 576e2...492
skruf Skrevet 7. januar 2019 #20 Skrevet 7. januar 2019 Stryker klær med jevne mellomrom, selv om det ikke er det kjekkeste jeg gjør her i verden... Men setter på ei vinylplate og guffer opp lyden, så da går det greit likevel Stryker blusene mine, kjoler, skjortene til mannen min (han hater å stryke enda mere enn meg og går heller i krøllete skjorter....da kicker ocd´ en min inn, får nesten ticks av å se han valse rundt med krøllete skjorter), duker/løpere. Har også en svakhet for nystrøkne putevar, men sjelden jeg gidder. Mannen min stryker alltid bunadskjortene våre, en deal jeg gjorde mot at jeg stryker resten av året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå