AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #1 Skrevet 7. januar 2019 Ja hva tenker du om dette ? Anonymkode: 32c05...465
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Skrevet 7. januar 2019 Ja jeg tror absolutt på det Anonymkode: bb0f7...eb8 4
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg tror absolutt på det Anonymkode: bb0f7...eb8 Så flott . Har du brukt det aktivt ? Har du «manifestert» noe? Anonymkode: 32c05...465
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Ja De fleste drømmene mine har jeg oppnådd, drømmer jeg virkelig ikke trodde jeg kunne oppnå for mange år siden. Har fått det jeg ønsket meg som mest og, i form av kjæreste og andre ting. Har vel kanskje blitt litt "slapp" mht tankene i det siste, og må nok fokusere litt mer for å fortsette å utvide og tørre å drømme videre og tro at jeg kan oppnå det. Hva med deg? Anonymkode: bb0f7...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 Law of attraction, likt tiltrekker likt, at du får alt det du ber om, så lenge du ønsker det og tillater det. Kort fortalt. Høres litt søkt ut for de som ikke har satt seg inn i det muligens men Anonymkode: bb0f7...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 Jeg tror på det. Har alltid fått alt jeg vil ha - problemet har vel stort sett at det er en "twist" på ting.... Akkurat nå åpner jeg meg for å få min høyeste drøm oppfylt, og jeg ber og ber. Anonymkode: 50c4c...77c
wintergirl Skrevet 7. januar 2019 #8 Skrevet 7. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Law of attraction, likt tiltrekker likt, at du får alt det du ber om, så lenge du ønsker det og tillater det. Kort fortalt. Høres litt søkt ut for de som ikke har satt seg inn i det muligens men Anonymkode: bb0f7...eb8 Ahhh 😃 Høres ikke dumt ut. Dette skal prøves såklart😉 Takk for svar😊 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #9 Skrevet 7. januar 2019 Sliter mest med å tro på at jeg kan få et godt liv, hvos jeg ikke går aktivt inn for å tenke positivt hver dag - og det er det ikke alltid jeg klarer 😕 Anonymkode: bb0f7...eb8
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #10 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, wintergirl skrev: Ahhh 😃 Høres ikke dumt ut. Dette skal prøves såklart😉 Takk for svar😊 Vil anbefale boken "du får alt det du ber om", av Hicks. Anonymkode: bb0f7...eb8
wintergirl Skrevet 7. januar 2019 #11 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror på det. Har alltid fått alt jeg vil ha - problemet har vel stort sett at det er en "twist" på ting.... Akkurat nå åpner jeg meg for å få min høyeste drøm oppfylt, og jeg ber og ber. Anonymkode: 50c4c...77c Ber? Hvordan praktiserer du det?
wintergirl Skrevet 7. januar 2019 #12 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil anbefale boken "du får alt det du ber om", av Hicks. Anonymkode: bb0f7...eb8 Ok, skal finne den. Spennede😊
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #13 Skrevet 7. januar 2019 2 minutter siden, wintergirl skrev: Ber? Hvordan praktiserer du det? Jeg ber om det jeg vil ha liksom. Ikke be som i bønn til gud, men jeg ber universet om ting... Kan vel kanskje sammenlignes litt med å be til gud, når jeg tenker meg om haha Anonymkode: 50c4c...77c 1
wintergirl Skrevet 7. januar 2019 #14 Skrevet 7. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ber om det jeg vil ha liksom. Ikke be som i bønn til gud, men jeg ber universet om ting... Kan vel kanskje sammenlignes litt med å be til gud, når jeg tenker meg om haha Anonymkode: 50c4c...77c Skjønner😊 Har hørt om det, men ikke satt meg inn i det. Men er fristet til å prøve ut.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #15 Skrevet 7. januar 2019 Det her har gått i glemmeboken for meg! Men jeg husker jeg var besatt av boken, og har vel til slutt fått det jeg gikk inn for å få. I ettertid har alt rast sammen da, så kanskje på tide å starte igjen husker spesielt en dum ting jeg ønsket meg, som var utrolig dyr. En dag da jeg satt på pcen skrev jeg inn feil nettadresse som da fikk meg inn på siden som denne dyre saken var. Og den var på et timestilbud til halv pris! Som jeg hadde sett for meg. Anonymkode: a9c61...8c0 5
wintergirl Skrevet 7. januar 2019 #16 Skrevet 7. januar 2019 Men å ønske noen vondt går ikke? Jeg spør ikke fordi jeg ønsker altså. Det er en jeg vet om som ønsker andre unødvendig vondt hvis de ikke har vært helt etter hennes bok. Klarte å lire av seg at hun ønsket en person død fordi hun ikke fikk viljen sin. Nå er vedkommende gått bort😦 Håper det er tilfeldig. Denne personen fortjente alt godt. Bare så det er sagt.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #17 Skrevet 8. januar 2019 23 timer siden, wintergirl skrev: Men å ønske noen vondt går ikke? Jeg spør ikke fordi jeg ønsker altså. Det er en jeg vet om som ønsker andre unødvendig vondt hvis de ikke har vært helt etter hennes bok. Klarte å lire av seg at hun ønsket en person død fordi hun ikke fikk viljen sin. Nå er vedkommende gått bort😦 Håper det er tilfeldig. Denne personen fortjente alt godt. Bare så det er sagt. Jeg kan ikke se for meg at vi har evne til å påvirke andre på den måten. Det er mer gode ting som universet gladelig gir deg, så lengr du frigjør deg fra motstand som hindrer deg i å få det. Anonymkode: bb0f7...eb8 2
K.B. Skrevet 8. januar 2019 #18 Skrevet 8. januar 2019 For det første, så tror jeg ikke på noe som helst, jeg har varierende grad av tillit til forskjellige påstander. Selvfølgelig tror jeg ikke på "the law of attraction" og ser ingen bevis for at verden fungerer slik. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #19 Skrevet 8. januar 2019 På 7.1.2019 den 2.14, wintergirl skrev: Men å ønske noen vondt går ikke? Jeg spør ikke fordi jeg ønsker altså. Det er en jeg vet om som ønsker andre unødvendig vondt hvis de ikke har vært helt etter hennes bok. Klarte å lire av seg at hun ønsket en person død fordi hun ikke fikk viljen sin. Nå er vedkommende gått bort😦 Håper det er tilfeldig. Denne personen fortjente alt godt. Bare så det er sagt. Law of atrraction går på bare deg selv. Du kan ikke ønsker andre hverken godt eller vondt og så skjer det liksom. Anonymkode: 9d69e...bf0 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #20 Skrevet 8. januar 2019 På 7.1.2019 den 1.40, AnonymBruker skrev: Det her har gått i glemmeboken for meg! Men jeg husker jeg var besatt av boken, og har vel til slutt fått det jeg gikk inn for å få. I ettertid har alt rast sammen da, så kanskje på tide å starte igjen husker spesielt en dum ting jeg ønsket meg, som var utrolig dyr. En dag da jeg satt på pcen skrev jeg inn feil nettadresse som da fikk meg inn på siden som denne dyre saken var. Og den var på et timestilbud til halv pris! Som jeg hadde sett for meg. Anonymkode: a9c61...8c0 Men hvordan gjør man det? Bare tenke eller skal det mere til? Vil prøve!! Anonymkode: 31ceb...ad7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå