Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 noen som har prøvd denne på fet hud. hudpleieren jeg var hos anbefalte denne, men ble litt skeptisk til å prøve denne fete kremen på min fete hud..... hun bedyret at det ikke var fett i den som tetter porene. Er tørr i overhuden, så trenger masse fuktighet, men denne blir kanskje i meste laget for min hud??
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 noen som har prøvd denne på fet hud. hudpleieren jeg var hos anbefalte denne' date=' men ble litt skeptisk til å prøve denne fete kremen på min fete hud..... hun bedyret at det ikke var fett i den som tetter porene. Er tørr i overhuden, så trenger masse fuktighet, men denne blir kanskje i meste laget for min hud??[/quote'] Jeg har fet hud, og bruker denne til vanlig. Jeg gikk tom for en stund siden, og det var de værste ukene for huden min, den ble virkelig "gusten" og småkvisete... Og i ren frustrasjon kjøpte jeg likså godt en stor krukke Anbefaller å bruke spatelen som følger med. Dette gjør krukken drøy, og man slipper å ha mulige skitne fingre nedi. Anbefaller denne på det stærkeste!!
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Den er absolutt kjempenydelig! Tenk deg at den tørre overhuden din gir beskjed til underhuden om å produsere mer fett. Ved å tilføre olje produserer huden mindre selv. Eneste minus er at den lukter litt mye, men det vender man seg til :-)
Ling Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Den er kjempefin!! Har selv brukt den i mange år. Prinsippet er å behandle like med like - et homeopatisk prinsipp også for øvrig.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 ser at det er to typer balm for fet hud: ylang ylang og essentiell balm. Noen som har prøvd begge? Er det stor forskjell?
Felixa Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Jeg har prøvd begge, og til min fete hud likte jeg YlangYlang balmen best. Jeg bruker YlangYlang oljen under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå