AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Del Skrevet 6. januar 2019 Jeg er på utkikk etter en ny vibrator. Fra før har jeg Charlie Tango, den gamle i sølv, fra Fifty Shades-serien. Liker den på sitt kraftigste, men den bråker veldig og sluker batteri! Noen tips? Anonymkode: ab042...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #2 Del Skrevet 7. januar 2019 ingen? Anonymkode: ab042...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #3 Del Skrevet 7. januar 2019 Gå for noe fra fun factory, heftige greier, lite støy og genial ladekabel Anonymkode: 0581a...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 8. januar 2019 #4 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Jeg er forelsket i denne her jeg nettopp kjøpte, det er dog ikke en vibrator: https://www.nytelse.no/glassdildo/fifty-shades-of-grey-drive-me-crazy-glass-dildo/kvinner/ Min favoritt før denne i glass var denne: https://www.sinful.no/lelo-gigi-oppladbar-g-punkt-vibrator?gclid=Cj0KCQiAjszhBRDgARIsAH8KgvcwIJsqlGvvJmEIo108rRm2voXOTsJ2fUIXNlT1XkkGKtLID0G0CVAaAgnVEALw_wcB Ellers så anbefaler jo mange womanizer. Har selv ikke helt funnet ut av hvordan best å bruke den. Men mangfoldet av kvinner anbefaler på det sterkeste Endret 8. januar 2019 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HanenIFlokken Skrevet 8. januar 2019 #5 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) . Endret 16. april 2019 av HanenIFlokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Del Skrevet 16. januar 2019 Jeg foretrekker klart min elektriske tannbørste 😉 Google det, og du vil se at jeg ikke er alene om det. Den gir meg en sterkere og raskere orgasme enn med noe annet. (Jeg bruker truse, så det ikke blir for hardt) Anonymkode: 22989...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 17. januar 2019 #7 Del Skrevet 17. januar 2019 Tango fra we-vibe, (har vært en favoritt i flere år nå og jeg ender stadig med den)eller om du vil prøve noe litt annerledes, men veldig intenst... zumio. Testet den nylig og er ikke sikker på om den passer meg helt, blir nesten FOR brutalt for meg, men om du liker det kraftig og direkte... Ellers er det vel nok av de her som er forelsket i womanizeren sin 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #8 Del Skrevet 17. januar 2019 8 hours ago, Adina said: Tango fra we-vibe, (har vært en favoritt i flere år nå og jeg ender stadig med den)eller om du vil prøve noe litt annerledes, men veldig intenst... zumio. Testet den nylig og er ikke sikker på om den passer meg helt, blir nesten FOR brutalt for meg, men om du liker det kraftig og direkte...Ellers er det vel nok av de her som er forelsket i womanizeren sin 😉 Den er perfekt. Blir ikke bedre! Måtte lære meg å bruke den riktig først, men nå gir jeg aldri slipp på den. 😛 Anonymkode: 2876b...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå