Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken stelleveske er dere fornøyde med? Til nr 1 brukte jeg bare en av mine egne vesker, men syntes det ble så vanskelig å holde orden da det ikke var lommer i den. Trenger en stelleveske/ -sekk som er praktisk med mange rom, og som er fin. Hvilken har dere vært fornøyd med? Helst ikke for dyr heller 

Anonymkode: c4fb9...917

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til storesøster brukte jeg gratisveska fra kiwi. Var kjempefornøyd og den var full av alt mulig dill jeg mente var nødvendig.

Til lillesøster bruker jeg fjellreven kånken. Fortsatt veldig fornøyd, men jeg synes det er fascinerende at selv om lillesøster er flaskebaby, og jeg har med skift, en rosinboks og en bleie til storesøster i tillegg til tingene til lillesøster, føler jeg fortsatt jeg har bedre plass enn når jeg dura rundt med stelleveska. Så jeg lurer på hva det egentlig var jeg drassa rundt på i starten. Kanskje du og får litt samme opplevelsen? 

AnonymBruker
Skrevet

Dyttet for min del bare noen bleier og noen gulpekluter ned i vogna, eller i min egen veske om vi ikke hadde med vogn.

Anonymkode: 41155...cde

AnonymBruker
Skrevet

Etter mine erfaringer mener jeg mer og mer hvor oppkonstruert dette behovet for stelleveske faktisk er. 

Det holder langt å se etter en vanlig, billig veske eller sekk som har et par lommer. Søk gjerne på "messenger bag" for å se et eksempel. Har du en veske eller sekk fra før holder det i massevis.  Så snart du kun fokuserer på å kjøpe stelleveske vil prisen dobles og tredobles nettopp fordi det er en "stelleveske"... :) 

Med det sagt, jeg har god erfaring med å bruke en mellomstor sekk og å bruke en av mine gamle vesker. Det medfølgende stelleunderlaget som følger med i flere stellevesker kan fint erstattes med et håndkle, engangsstelleunderlag eller en  kladd (kjøpes på apotek, attends cover eller fra tena f.eks.). 

Anonymkode: 6f41d...de8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte gratisvesken fra kiwi. Hvis ikke så hadde jeg nok bare brukt en vanlig sekk som tåler litt vann. Etterhvert som babyen ble større og vi trengte færre skift ila dagen, så skaffet jeg meg en organizer som henger på styret/understellet, og bare har det mest nødvendige med meg der. Vi har alltid stellevesken i bilen, med ekstra skift og bleier, i tilfelle dagen blir lengre enn først planlagt. Men du kan virkelig bruke en hvilken som helst veske/bag/sekk, og spare de pengene. 

Anonymkode: f515f...014

AnonymBruker
Skrevet

Ser to av dere skriver fra kiwi. Hvordan får man denne? Har henta gratispakken,  ikke noe veske der.....

Anonymkode: ba0d3...67a

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser to av dere skriver fra kiwi. Hvordan får man denne? Har henta gratispakken,  ikke noe veske der.....

Anonymkode: ba0d3...67a

Tror dessverre de endret bleiepakka i fjor, sånn at stelleveska ikke lengre er med. For jeg fikk stelleveske i bleiepakka i 2017, men ikke i 2018 (to tette). 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk fra kiwi i februar 2018, men måtte ringte rundt til alle butikkene i byen. Vet noen har bestilt fra kiwi sitt hovedlager, og betalt porto eller noe. Og så har jeg sett et par til salgs på finn, for en femtilapp eller så. 

Anonymkode: f515f...014

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en skip hop som vi fant på salg. Den er det en sånn løs innsats i med mange lommer. Jeg har nå tatt ut den så det bare er et stort rom. Synes det blir mere plass da. Tar litt plass med flasker, pulver, varmt vann, kaldt vann, bleier, et skift, leker etc. 

Synes stelleveske er mest praktisk fordi den har oppheng til vogna og er passe str i forhold til vogna. 

Anonymkode: 1f6f5...b07

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det var lettest å bruke sekk til stelleveske. Særlig når du skal bære bilsetet i tillegg.. mye enklere ned en sekk 😊 

Anonymkode: 76836...e0f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...