Gå til innhold

Nav: må besvares- trenger ikke besvares

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd at man får en melding i innboksen hos nav det står "må besvares" i rød skrift, men når man leser meldingen står det til slutt at beskjeden er til orientering og trenger ikke besvares?

Hver gang jeg logger inn på nav.no får jeg opp at jeg har 1 ubesvart melding, men jeg skal jo ikke svare på den. Kan dette hindre søknader?

Anonymkode: 00da9...ed9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har 3 ubesvarte selv som ikke er mulig å svare på. Hindrer ikke noe med søknader :) 

Anonymkode: 8b29c...641

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har sendt "Ok" som svar noen ganger selv på de som MÅ besvares.

Anonymkode: 33b25...711

AnonymBruker
Skrevet

Åh, har akkurat samme selv og har vært der siden september. Irriterer meg skikkelig hver gang jeg logger på🙈

Anonymkode: 99625...360

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sånne meldinger selv og aner ikke hva jeg skal svare. Jeg velger å ikke svare siden det bare er en orientering. Synd det blir for dumt å svare- melding lest og forstått.

Anonymkode: 97da0...d1e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, skikkelig irriterende 😅

Anonymkode: e4519...bfb

Skrevet

Når NAV skriver en melding til deg så går det automatisk ut en melding der det står at denne må besvares, dette har ikke veileder noe mulighet til å endre. Men dersom veileder har skrevet at man ikke behøver å besvare, så forholder du deg til deg. NAV ser uansett om du har vært inne og lest meldingen eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Har man en henvendelse man er i tvil om skal besvares eller ikke, er vel det enkleste å bare sende et svar for sikkerhets skyld, evnt spørre avsender? Å svare på noe som egentlig ikke trenger svar er sjelden noe problem, men å ikke svare på noe som skulle vært besvart fort kan bli det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...